במכבי חיפה מרוצים: "רוקאביצה מקבל הרבה ביטחון אצל גוטמן"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

הירוקים סיימו מחנה מוצלח עם 0:7 משכנע על קבוצת הנוער מול עיניו של שחר, האוסטרלי כבש צמד. מאבוקה לא שותף בגלל פציעה, קראמר שותף במהלך המחצית השנייה. המאמן הטרי ערך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה היום (שישי) מיני-מחנה אימונים של שישה ימים כאשר ניצחה בכפר גלים את קבוצת הנוער בתוצאה 0:7. המאמן החדש אלי גוטמן היה זה שהחליט לערוך את המחנה, בו עבד גם על כושר גופני וגם על מספר מערכים אותם ניסה להתוות בקרב השחקנים לקראת המשך הליגה.

במהלך המחנה ערך המאמן מספר שיחות אישיות שהיו גם שיחות מוטיבציה כאשר החדיר ביטחון בקרב השחקנים שלא זכו לדקות משחק או היו מאוכזבים אצל הצוות ההולנדי. מי שנראה שחוזר לכושר מצוין הוא החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה, שכבש צמד שערים והיה מהבולטים במחצית הראשונה. "רוקאביצה מקבל הרבה ביטחון אצל גוטמן והוא חלק חשוב בהמשך העונה", אמרו במועדון.

עוד כבשו במשחק סיידובה סומא, שלומי אזולאי, עמית זנטי, שון וייסמן ואופיר מזרחי. גם הבעלים יעקב שחר וגם המנכ"ל אסף בן דב צפו במשחק וגם שוחחו עם גוטמן על המחנה של השבוע האחרון. חיפה שיחקה עם עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, עופרי ארד, סאן מנחם, סנטיהו סלליך, נטע לביא, שלומי אזולאי, סיידובה סומא, ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד. עוד שותפו: שוער המשנה גיל אופק ושחקני השדה רמי גרשון אטיין ריינן, רועי קהת, אופיר מזרחי, עמית זנטי ושון וייסמן. גם החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר שותף במהלך המחצית השנייה, וזאת למרות שנעדר מחלק גדול של המחנה בגלל סיבות אישיות. מי שלא שותף במשחק הוא המגן ארנסט מאבוקה שסובל מרגישות בשריר אך צפוי להיות כשיר למשחק הדרבי בשבוע הבא.

רוקאביצה.
רוקאביצה. "חלק חשוב בהמשך העונה" (ערן לוף)

ביום ראשון תחזור הקבוצה לאימונים בסגל מלא ותגביר את קצב ההכנות למשחק מול היריבה העירונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי