הנבחן הברזילאי שב לארצו, עלי חטיב ישוב לסגל חדרה

עלי חטיב
עלי חטיב | ערן לוף

גוסטבו טוקנטינס שב לברזיל אחרי שבמועדון לא התרשמו ממנו והנטייה היא לא להחתימו. הקפטן ישוב לסגל לאחר ההשעיה, ירין פרץ החל באימוני ריצה. ניסו אביטן יצפה מהיציע במשחק בשבת נגד באר שבע

(גודל טקסט)

הפועל חדרה שבה אתמול (ראשון) לאימונים ותגביר את הקצב לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בטרנר (שבת, 18:30, ישיר בספורט4). המשחק הקרוב היה אמור להיות סימבולי עבור ניסו אביטן, שעבר כברת דרך בבירת הנגב כמאמן קבוצת הנוער, אך המאמן יצטרך לראות את המשחק מהיציע בגלל ההרחקה שלו במשחק הליגה לפני חודש מול מכבי חיפה. 

בחדרה מקווים לקחת נקודות מול האלופה כדי להשכיח את שני ההפסדים מלפני הפגרה. אביטן טרם החליט באיזה שיטה יעלה למשחק ונראה כי הוא מתלבט אם לעלות עם שלושה בלמים. מי שייעדר בוודאות הוא ירין פרץ שנפצע במשחק האימון מול קבוצת הנוער במהלך הפגרה ובינתיים החל באימוני ריצה. מי שצפוי לשוב לסגל הוא הקפטן עלי חטיב שהושעה במשחק נגד מכבי חיפה. גם דובב גבאי שהיה פצוע, שב לכשירות מלאה.

בנושא אחר, הקשר הנבחן גוסטבו טוקנטינס שב אתמול לארצו. הברזילאי הגיע לישראל למספר ימי התרשמות ובחדרה מבינים שייתכן ואחד הזרים יעזוב בחודש ינואר ולכן רוצים לעבות את הסגל. על פי אנשי הקבוצה טוקנטינס לא הרשים יתר על המידה ולכן עזב כבר אתמול, כאשר בתחילה הנטייה הייתה לאפשר לשחקן להתאמן עוד מספר ימים. בכל מקרה במועדון הבטיחו לסוכנו של טוקנטינס שההחלטה לגביו תתקבל רק לאחר המשחק מול באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי