דראפיץ': "צריכים להיות זהירים שהפועל ת"א לא יתפוצצו עלינו"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן מכבי נתניה דיבר לקראת האדומים ומאמנים החדש: "מקווה שהשינוי ישפיע כמו שאני החלפתי מאמן בסכנין והפסדתי". על האסיפה שערך: "הרגשתי שיותר מדי טוב פה וצריך בלאגן". והמצב בטבלה: "מסתכלים גם למטה"

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הדרמטי במחזור שעבר למכבי פ"ת, מכבי נתניה תארח ביום ראשון הקרוב את הפועל ת"א למשחק חשוב עבורה להמשך העונה. הבוקר (שישי), ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ'.

תחילה התייחס דראפיץ' לפגרה בשלושת השבועות האחרונים: "אני לא אוהב את הפגרות שיש שזרוע כי צריך לעזוב את הבית ומגרש האימונים שלך וצריך למצוא מגרשים שהם לא מגרשים" סיפר המאמן על התקופה שבין המשחקים.

דראפיץ' המשיך: "אני יכול להגיד שבשנתיים וחצי שאני פה, אף פעם לא חזרנו בצורה טובה אחרי פגרת שזרוע. בגלל זה הוצאנו את השחקנים למחנה האימונים להיות יחד ועשינו משהו אחר. גם במחנה האימונים לא היה מגרש מי יודע מה אבל היינו ביחד אז ניסינו לעשות משהו אחר. עבדנו על הגיבוש שלנו והפגרה הייתה בסדר אבל אנחנו צריכים ביום ראשון לעשות תוצאה טובה. כולם רוצים לשחק התקפית וטוב, אנחנו שלושה מחזורים לסוף הסיבוב ואנחנו צריכים לקחת עוד 7 נקודות בשביל לעמוד במקום שהיינו בשנה שעברה. אין ספק שאנחנו רוצים לקחת גם נקודות וגם לשחק כדורגל התקפי אבל אם צריך לבחור אני רוצה נקודות אבל זה לא סותר.

האסיפה הקשה שערך לשחקנים: "אל תאמינו למאמנים כל פעם שהם צועקים, לפעמים עושים לילד נו נו נו. הפחד הכי גדול של מאמן הוא שהכל מושלם ושיותר מדי טוב. במחנה האימונים היה כל כך חיובי והבחורים דיברו כל אחד על עצמו ורואים שהם הגיעו מהמקומות הקשים. חזרתי הביתה ואמרתי לשי (ברדה): "יותר מדי טוב פה וצריך לעשות בלאגן". הייתה שיחה ואמרתי להם שאני לא רוצה צחוקים ויותר רצינות. המגרשים שהתאמנו בהם לאחרונה היו כל כך גרועים, שאי אפשר היה להניע כדור והשחקנים היו באים לשי ובוכים שאי אפשר להניע כדור ושאני צועק עליהם. אני לא אוהב שכותבים עלינו ואם כותבים כמה שפחות אני יודע שהכל בסדר. הגדולה שלנו בתקופה בבית"ר שאלה שלא שיחקו גם פירגנו וזה הראה כמה הקבוצה בריאה".


שחקני נתניה. אווירה טובה מדי באימונים? (אודי ציטיאט)

המצב בטבלה: "ראיתי שכתבו שאנחנו בלחץ אבל ממש לא: אנחנו במקום ה-7, רחוקים שש נקודות מהמקום השני, אך אנחנו מסתכלים גם למטה. לו היינו מסיימים בתיקו מול פתח תקווה ומכבי ת"א אז היינו עומדים עם 15 נקודות. היינו יכולים לצבור יותר נקודות אבל גם להפסיד, ככה שהכל נזיל. אנחנו מסתכלים על עצמנו ועדיין חסר לי משהו, זה כמו תמונת תלת מימד, יש הרבה צבעים יפים אבל התמונה עוד לא התחברה שאתה פותח אותה ואומר וואו. אנחנו עדיין מחפשים את הנקודה הזאת".

חילופי המאמנים אצל יריבתו הפועל ת"א: "אני מקווה שזה ישפיע, כמו שהחלפתי מאמן בסכנין והפסדתי משחק. כל הזמן מדברים על מזל של החלפת מאמן אבל אני רוצה להסתכל על הכיוון השני. אני מרגיש שפתאום לא כותבים על הפועל ת"א אז זה אומר שטוב. קובי רפואה, אותו אני מאוד מעריך, כנראה שעשו לו בלאגן ודיברו אז היה יותר מדי רעש ולפעמים צריך לעצור את זה. עקבנו אחרי הקבוצה תחת רפואה ואופיר חיים גם כן מאמן התקפי, אני זוכר אותו כמאמן שעריים, הוא אוהב ללחוץ ויש לו שחקנים התקפיים שכל קבוצה הייתה רוצה שחקנים כאלה עם מהירות ועומק".

ראיתי את המשחק שלהם נגד אשדוד, הם בעטו 23 פעמים וזה לא נכנס אבל זה יכול להיפתח פעם אחת. בכל משחק הם הגיעו להזדמנויות והם היו צריכים להיות במקום יותר גבוה בטבלה. יש להם שילוב של שחקנים צעירים יחד עם ותיקים והמערכת קצת התייצבה עם הגעתו של אופיר חיים. אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים שלא יתפוצצו נגדנו ואנחנו צריכים להיות במיטבנו. עם הקהלים של שתי הקבוצות זה יכול להיות משחק מאוד מעניין ואטרקטיבי, בתקווה שיוכלו להתלהב שיש משחקים כאלה בליגה הישראלית."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי