במכבי תל אביב יקדישו תשומת לב ללידור כהן ומנור סולומון

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מוליכת הליגה מתכוננת לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקווה (שבת, 21:00, ישיר בספורט4). ז'איר אמאדור עשוי לחזור להרכב על חשבונו של פיבן, התלבטות בין צ'יקו אופואדו, אלירן עטר וארון שוינפלד בחלק ההתקפי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יוצאת מחר לאצטדיון המושבה (21:00, ישיר בספורט4), למפגש נגד מכבי פתח תקווה.

במכבי תל אביב עדיין לא מתעסקים בשני המשחקים הבאים בתוך שבוע נגד אשדוד ובני יהודה והרצון הוא להמשיך להיות הקבוצה היחידה שעדיין לא נוצחה העונה. הסגל הרחב של המאמן ולאדימיר איביץ' מוביל למאבק על ההרכב ועל מקום ברשימת השחקנים למשחק.

מהמשחק ימשיכו להיעדר אייל גולסה העורך אימוני ריצה בשל הפציעה ברגלו ושני שחקני ההגנה איתן טיבי ואופיר דוידזאדה שעבר התערבות רפואית בברך ויהיה כשיר רק לתחילת חודש ינואר. באימונים המלאים משתתף גם כריסטיאן באטוקיו המועמד לעזוב בחלון ההעברות בינואר אם יגיע חלוץ זר בנוסף לקשר הסרבי אורוש ניקוליץ'.


ז'איר אמאדור עשוי לחזור להרכב (אודי ציטיאט)

הצוות המקצועי מתלבט בעמדת הבלם לצדו של הקפטן שרן ייני בין ז'איר אמאדור לשחר פיבן כשהסיכוי הגדול הוא שאיביץ' יחזיר להרכב את אמאדור שהחלים מפציעה. בעמדת המגן הימני צפוי לשוב להרכב לאחר שלא פתח בשלושה המשחקים האחרונים , אלי דסה על חשבונו של מאור קנדיל. המאבק הגדול הוא על הקו הקדמי בו מנסים צ'יקו אופואדו, אלירן עטר וארון שוינפלד להצטרף לעומר אצילי ולאיתי שכטר שמקבלים את אמונו של המאמן.

שני שחקני מכבי פתח תקווה לידור כהן ומנור סולומון יזכו לתשומת לב עיקרית במשחק מחר ובעיקר סולומון אשר מרבה להחליף צדדים בחלקי משחק שונים. במכבי תל אביב מצפים כי למעלה מ-3500 אוהדים בצהוב יגיעו לתמוך בשחקנים.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור (שחר פיבן), שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי