אבו יונס לשחקנים: "לא הייתה מחויבות, רוצה שזה ישתנה"

בני סכנין
בני סכנין | מאור אלקסלסי

בבני סכנין מקווים לצאת לדרך חדשה עם המאמן החדש עמיר תורג'מן, שיעמוד לראשונה על הקווים בחוץ מול בני יהודה (16:00): "מרוצה מהגישה ומהעבודה". היו"ר נכח באימון המסכם: "צריך לשנות גישה, מאמין בכם"

(גודל טקסט)

בני סכנין תתארח היום בני יהודה (16:00) ותתחיל עידן חדש תחת המאמן עמיר תורג'מן, שהגיע לקבוצה במקומו של בני בן זקן. היו"ר מוחמד אבו יונס הגיע אתמול (שישי) לאימון המסכם ואמר לשחקנים: "אהבתי את הניצחון האחרון שלנו מול אשדוד, אבל ספגנו שערים קלים ואני רוצה לראות מחויבות ושינוי בגישה שלא ראיתי לפני הפגרה. אני מאמין בכם".

גם המאמן החדש עמיר תורג'מן מרוצה מההכנה בפגרה ולקראת המשחק אמר: "היו לנו עשרה ימים של עבודה משותפת ואני מרוצה מהגישה ומהעבודה של השחקנים. יש התקדמות וש כאן סגל טוב שנצטרך לראות אותו במאני טיים. יש שחקנים טובים ויש מנהיגים בשילוב עם שחקנים צעירים. בני יהודה? היא נמצאת במומנטום חיובי עם מאמן מצוין שיודע להוציא את המקסימים מהקבוצה שלו". בבכורה תורג'מן יצטרך להסתדר ללא המגנים עלי עותמאן ועוביידה חטאב המוצהבים וללא פיראס מוגרבי שסיים את העונה.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי אבו ריא, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, אייהב שאמי, אייהב גנאיים, מהראן ראדי, גאבר עטאא, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי