גוטליב ישוב למרכז ההגנה, רז כהן עשוי להחליף את אליאס

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

ההכנות למשחק הבכורה של אופיר חיים בליגת העל לקראת סיום, נראה שהבלם ישוב להרכב הפועל תל אביב על חשבון רז שלמה מול מכבי נתניה (ראשון, 21:00 בספורט2). זיקרי, גנדה ועגייב מתחרים על מקום לצד דמארי בחוד

(גודל טקסט)
עידן המאמן אופיר חיים בהפועל תל אביב יתחיל באופן רשמי מחר (ראשון, 21:00, ישיר בספורHD2) במשחק חוץ נגד מכבי נתניה. המאמן שהוזעק מהפועל עפולה במקומו של קובי רפואה שפוטר, אמור להוציא את האדומים מהתחתית ולהעלות אותם בהדרגה למקום עליו הצהיר קודמו ולאחרונה גם המאמן החדש בעצמו: פלייאוף עליון.


בשבעת משחקי הליגה הקרובים ישתמש אופיר חיים בסגל של קובי רפואה ורק מהמחזור ה-18, בו ייערך הדרבי מול מכבי תל אביב באצטדיון המושבה, יוכל חיים לרשום שחקנים חדשים. כפי שפורסם כאן לראשונה, הפועל תל אביב מובילה מהלך ראשוני להחתמתו של המגן הימני של הפועל עפולה נועם גמון, כישרון שאופיר חיים קידם.


המאמן קיים שיחות אישיות עם רוב השחקנים המרכזיים בהם שמע את דעתם על מצבה של הקבוצה והלהיב ב'אני מאמין' שלו על המטרות הברורות והמאתגרות שהסגל הקיים יכול להגיע אליהן העונה – פלייאוף עליון והגעה לשלבים המכריעים בגביע המדינה. באימונים השבוע שנערכו מחוץ למתחם חודורוב המשימה הייתה להעלות את הביטחון והאמונה של השחקנים ולפתוח את המאבק על ההרכב בפני שחקנים שלא קיבלו את חולצת ההרכב.


שובו לאימונים של אדי גוטליב והחזרה לכושר לאחר ניתוח ברצועת הברך של ג'וזף גנדה יוצרים לאופיר חיים כאב ראש בריא לקראת קביעת ההרכב. נראה שאופיר חיים יחזיר את אדי גוטליב למרכז ההגנה על חשבון רז שלמה וייתן במרכז הקישור במה לרז כהן, אם לא מחר אז במשחקים הבאים. בקו ההתקפי הקדמי הבחירה תהיה מתוך קאיו, אמיר עגייב, רועי זיקרי וז'זף גנדה לצדו של עומר דמארי. שחקנים בקבוצה סבורים כי תקופת חוסר המזל הסתיימה, כאשר החיבור המקצועי והאווירה השונה שבין ההנהלה למאמן תוביל לניצחון שני העונה, מאז ה-0:1 במחזור השני על הפועל חיפה.




דמארי. תחרות גדולה על העמדה שלצדו בחוד (אודי ציטיאט)


הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס (רז כהן), רמזי ספורי, אחמד עאבד (אמיר עגייב), עומר דמארי, רועי זיקרי (ז'וזף גנדה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי