ברשצקי או קוגבנייה בהרכב נתניה מול הפועל ת"א

דידייה קוגבנייה
דידייה קוגבנייה | דני מרון

המאמנים דראפיץ' וברדה הזהירו את השחקנים מהיריבה האדומה ואמרו: "מצפה לנו משחק מול קבוצה טובה, שהמאזן שלה בטבלה משקר". שני הקשרים מתחרים על מקום ב-11

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד במחזור שעבר למכבי פ"ת, מכבי נתניה תארח מחר (ראשון) את הפועל תל אביב לקרב חשוב מאוד להמשך העונה (20:50, שידור ישיר בספורט2).

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שקיימה במהלך הפגרה מחנה אימונים בקיבוץ נחשולים ואף הפסידה במשחק אימון לעירוני ק"ש, לא תרצה שהאדומים עם אופיר חיים על הקווים יתאוששו על חשבונם. ברדה הזהיר את השחקנים ואמר להם: "הפועל תל אביב קבוצה טובה, הרבה יותר מהמספרים שלהם. המאזן שלהם בטבלה משקר והם היו שווים תוצאות הרבה יותר טובות".

מבחינה מקצועית, ויקי כחלון יחל מחר ריצוי עונש הרחקה של שלושה משחקים בגין הכרטיס האדום שספג במשחק מול מכבי פ"ת ובגינו הועמד לדין. מוחמד זבידאת ימלא את מקומו כשבצוות המקצועי מאמינים ביכולתו. התלבטות נוספת בהגנה היא בעמדת המגן השמאלי, כשג'ונתן בורנשטיין שתורגל באימון, מתמודד על העמדה עם דודי טוויטו.

בקישור, נראה שמקומם של עלי מוחמד וניקו אולסק מובטח, כשצוות המאמנים מתלבט האם להחזיר להרכב את סתיו פיניש שחוזר מהרחקה ולעלות בהרכב יותר הגנתי, או לפתוח עם קשר התקפי יותר דוגמת גבי קניקובסקי או אביב אברהם. מוטי ברשצקי ודידייה קוגבנייה מתחרים על המקום הרביעי בקישור. בחוד, פאטוס בצ'יראיי שב מפציעה ויפתח במקומו של שובל גוזלן, כשלצידו גיא מלמד.

הרכב משוער: דני עמוס, מוחמד זבידאת, דודי תירם, טים הויבך, ג'ונתן בורנשטיין (דודי טוויטו), ניקו אולסק, עלי מוחמד, סתיו פיניש (אביב אברהם), מוטי ברשצקי (דידייה קוגבנייה), גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי