גוטמן: "המציאות טפחה לנו בפנים", ורמוט: "חיכיתי למשחק הזה"

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב מההפסד בדרבי: "צריכים לדעת איך לשחק בהתאם למצב שלנו", קפטן הפועל חיפה היה מאושר: "היה חשוב לי להראות שאני עדיין פה". מימר: "חוויה נהדרת". המשטרה עצרה ראש ארגון אוהדים

(גודל טקסט)
הדרבי החיפאי שוב נצבע אדום לאחר שהפועל ניצחה 1:3 את מכבי באצטדיון "סמי עופר", והמאמן המנצח שרון מימר הקדיש את הניצחון לזכרה של מזל הדדי ז"ל והיה מאושר בסיום: "השחקנים גברים. מילאו את ההוראות בצורה הכי טובה שאפשר. בשלושת השבועות של הפגרה עבדנו ממש קשה ובאנו והשגנו את המטרה לקחת את הדרבי. לראות את הקהל היה שווה את כל המאמץ הזה. יש לנו מטרות יפות השנה, נקווה שתהיה המשכיות ונשיג אותן. עבדנו במשך שבועיים על עוד מערך. אני אוהב לגוון ולהתאים את המערך לשחקנים. המערך התאים היום יותר להפועל חיפה. עבדנו בצניעות שבועיים בשקט וחווינו חוויה נהדרת".


על גילי ורמוט: "גילי לא צריך להוכיח לא לי ולא לאף אחד. הוא כישרון מדהים, אין לנו הרבה כאלה בכדורגל. כל עוד הוא בפוקוס אתם רואים מה הוא עושה ואני אשמח לתת לו כמה שיותר קרדיט".

על בן אז'ובל: "הרוויח ביותר את המקום בהרכב  כי עשה משחק אימון טוב שבוע שעבר. אני לא קובע את ההרכב אלא השחקנים. כל עוד שחקן טוב הוא יהיה במגרש".

אם זה הניצחון הכי גדול שלו: "היו לי כמה ניצחונות יפים בקריירה. עוד ניצחון גדול. זה דרבי ראשון ככה שזה משהו חווייתי. הם היו גדולים יותר בכמות הקהל, אבל אנחנו הגענו קטנים וצנועים והצלח לשמח את הקהל שלנו".



מימר. מאושר מהניצחון (ערן לוף)

 

גילי ורמוט שכיכב עם שלושער: "וואו, איזה משחק. יילך איתנו הרבה זמן. חוויה. והכי חשוב, שלוש הנקודות מעל הכל. חיכיתי באופן אישי הרבה זמן למשחק הזה להראות שאני עדיין כאן. שמספידים אותי בזמן האחרון. אני לא ילד כבר אז נוהגים להספיד אותי אז היה לי חשוב להראות שאני עדיין כאן בשיא הכושר. לעצמי פחות כי אני מראה את זה באימונים ואני מנסה כמה שיותר והיה חשוב לי שכולם יראו כי מתחילת העונה זה לא הלך לכיוון שרציתי והיה חשוב לי להראות שאני אותו שחקן".


מאמנו לשעבר אלי גוטמן שהפסיד: "ליבי איתו, אבל כבר היה אפשר לראות שהוא שינה אותם באיך שהם עמדו על המגרש ובשבועיים-שלושה הוא שיפר אותם פלאים לדעתי".
 



ורמוט. ענה למספידים (ערן לוף)


חלון ההעברות: "זה אף פעם לא נעים שלקבוצה לא הולך, אבל כל קבוצה מתחזקת בינואר. מהפכות זה אף פעם לא טוב ואני לא בעד זה. בכל קבוצה צריך חיזוק נקודה וגם פה זה צריך להיות ככה ומקווה שזה יעשה לנו טוב".



ההרגשה לקראת המשחק:
"עליתי לחוץ למשחק כי כל התחתית ניצחה לפני המשחק. לא רוצה להיכנס למתח של תחתית וזה מעל הכל היה דרבי, שמחה לאוהדים ושלוש נקודות מעל הכל".



גוטמןלא הסתיר את אכזבת בסיום: "אין ספק שאני מאוכזב. ניגשתי לשחקנים ונתתי להם להבין כמה אני מאוכזב. אבל זה משחק שצריך לתת לנו הרבה חומר למחשבה לקראת ההמשך. אנחנו צריכים לדעת איך לשחק בהתאם למצב שלנו. יש לנו משחק כבר ביום שלישי. אנחנו צריכים להיות קבוצה שמסתכלת למציאות בעינייים והיום המציאות טפחה לנו לפנים. חילקנו מתנות. וכשאתה מחלק מתנות אתה צריך להסתכל למציאות בעיניים".




גוטמן. הראה לשחקנים את אכזבתו (ערן לוף)

 

"אם יש משהו שאני מאוכזב ממנו זה שהפסדנו בכל התאקלים ובכדורי הגובה", הוסיף מאמן מכבי חיפה. ההכנה למשחק? שלושה שבועות זה מעט מאוד, זה כמו שאגיד לך להתאפר בדקה. אני רוצה לגשת לנצח את המשחק הזה ולצאת עם אסטרטגיה למצב שלנו עכשיו".


מאוחר יותר התנצל גוטמן על אמירת ה"איפור": "מיותר לציין שהדברים לא נאמרו מתוך כוונה לפגוע חלילה. בחירת דוגמא לא טובה ואני מתנצל על כך", אמר המאמן.


 

מוקדם יותר, משטרת ישראל עיכבה הערב לחקירה ראש קבוצת אוהדי מכבי חיפה לאחר שבניגוד לתיאום עם המשטרה הונף דגל פריסה ביציע באופן שעל פי החשד פגע בסדר הציבורי. המשטרה הודיעה שעיכבה לחקירה את העומד בראש קבוצת אוהדים והפסיקה את הנפת דגל פריסה באצטדיון "סמי עופר", זאת לאחר שהדגל שהונף היה שונה ובניגוד לאישור מהמשטרה והגורמים המקצועיים האחרים.


עוד נמסר מהמשטרה שבדגל נראתה דמות מכוונת אקדח, ולפיכך מיד ניתנה הוראה להורדת הדגל ומנהיג הקבוצה נעצר כאמור לחקירה. "המשטרה רואה בחומרה את האירוע ותפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת למנוע פגיעה בבטחון אלפי אוהדים", נכתב בהודעת המשטרה.



הדגל שגרם למעצר (דוברות המשטרה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי