ולדימיר איביץ': "לא כבשנו את השני ונענשנו בשער שוויון"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א לאחר השוויון הדרמטי בפ"ת: "זה הכדורגל". הסרבי הבהיר כי אין לו טענות לצוות הרפואי של המועדון, כפי שניתן היה להבין. אלישע לוי: "אם יש מגיע בכדורגל, אז התיקו הגיע לנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב איבדה הערב (שבת) ניצחון על מכבי פתח תקווה כשספגה שער שוויון מנגיחה של סיבוק בשניית הסיום. המשחק כלל לא חודש אחרי השער הדרמטי. קודם לכן קבע דור פרץ 0:1 למכבי תל אביב, במשחק שהסתיים ב-1:1.

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' אמר בסיום: קודם כל, קראתי כאילו אמרתי שיש לי ביקורת על הצוות הרפואי של הקבוצה, אז זה ממש לא נכון. הם עושים עבודה טובה ואין לי שום ביקורת עליהם. באשר למשחק, ספגנו שער בתוספת הזמן אבל זה הכדורגל. לא כבשנו את השער השני לזכותנו ונענשנו בשער שוויון. לפעמים אתה מרגיש שכלום לא הולך.  שער שוויון בסיום הוא חלק ממשחק הכדורגל. אנחנו צריכים להפיק לקחים ממה שקרה היום. לקראת המשחק הבא ביום שלישי נגד אשדוד, יש לנו שלושה ימים להתכונן וברור שמצפה לנו עוד משחק ליגה קשה".

מאמן מכבי פתח תקווה אלישע לוי סיכם: "אני חושב שאם יש מגיע בכדורגל, השוויון הגיע לנו. היינו הרבה יותר דינאמיים וכבשנו שער ברגע הנכון. חזרנו מהפגרה ונראינו טוב. שיחקנו היום נגד הקבוצה בעלת הכושר הטוב ביותר כיום. מכבי תל אביב הייתה הרבה יותר טובה בחצי הראשון, אנחנו היינו טובים יותר בחצי השני. לקראת המשחק הבא באמצע השבוע מול הפועל תלך אביב, ברור שזה יהיה משחק קשה, נבוא וניתן את כל מה שיש לנו בלי קשר לשמה של היריבה".


אלישע לוי "הגיע לנו" (אריאל שלום)

כובש שער היתרון למכבי ת"א דור פרץ אמר: "יש תחושת אכזבה, אבל אם לא ניצחנו, כנראה שלא הגיע לנו לנצח. המשחק הבא שלנו ביום שלישי מול אשדוד חייב להיראות אחרת. כל משחק בליגה קשה בפני עצמו. עד היום חשבנו על מכבי פ"ת, מהיום נתחיל להתכונן לאשדוד. אנחנו לא מביטים על מה שעשו היריבות שלנו, אלא מה שאנחנו עושים וכך יהיה גם בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי