בסכנין מרוצים: "תורג'מן הביא שינוי בעיקר במשחק ההגנה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

בקבוצה מרוצים מניצחון החוץ 0:1 על בני יהודה ומקווים לקהל גדול ביום שלישי מול מכבי חיפה. חטאב צפוי לחזור להרכב על חשבונו של שאמי שנפצע. מחמאות לאזולאי ואבו ריא. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בקרב אנשי בני סכנין לאחר החזרה מהפגרה ובעיקר מהניצחון המשמעותי על בני יהודה. במועדון הביעו שביעות רצון לא רק מהחזרה למסלול הניצחונות, אלא גם מהדרך ובעיקר משיפור במשחק ההגנה, עליו עבד המאמן החדש עמיר תורג'מן במהלך כל השבוע בנוסף לעל שילובם של שחקני הקישור במשימות בחלק האחורי של הקבוצה. "תורג'מן הביא שינוי בגישה ובעיקר במשחק ההגנה. אנחנו לא קופצים בשמיים מניצחון אחד ונקווה לראות שיפור בהמשך הדרך", אמרו בסכנין.

מי שזכו למחמאות היו המגן הצעיר עלא אבו ריא שפתח על חשבונו של עלי עותמאן והחלוץ שלומי אזולאי שמעבר לשער שכבש, היה הפעיל ביותר מבין שחקני ההתקפה. "יש כאן שלד שחקנים נהדר ולכן אין צורך בחיזוק משמעותי במהלך חודש ינואר", אמרו במועדון. אגב עותמאן צפוי לחזור לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שלישי כמו גם עוביידה חטאב שככל הנראה יפתח כמגן שמאלי במקומו של איהב שאמי שנפצע במשחק מול בני יהודה. בסכנין מקווים כי גם אוהדי הקבוצה ישמחו מהניצחון על בני יהודה ויבואו בהמוניהם למשחק ביום שלישי. "אנחנו מקווים לראות אצטדיון מלא במשחק מול מכבי חיפה ושיהיה לנו רוב גדול ביציעים" אמרו בהנהלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי