בכר: "אנחנו מבקיעים הרבה, אסור שזה יבוא על חשבון ההגנה"

ברק בכר
ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע היה מאוכזב לאחר ה-4:4 נגד הפועל חיפה: "אנחנו לא מצליחים לשמור על יתרון בתקופה האחרונה, היינו יכולים להיות יותר אגרסיביים". מימר: "יש כאן קבוצה שלא מפחדת", זמיר: "תיקו שמראה אופי"

(גודל טקסט)

בפעם השנייה תוך ארבעה ימים, הפועל באר שבע שמטה יתרון בדקות הסיום וסיימה רק בתיקו. היום (שלישי) זה נגמר ב-4:4 מטורף עם הפועל חיפה, לאחר שכבר הובילה 2:4 במחצית. אף אחד לא היה מאוכזב יותר מברק בכר, שאמר: "ברור שאנחנו מאוכזבים, מאוד כואב לא לנצח משחק כזה וזה מצטרף למשחק הקודם. אנחנו לא מצליחים לשמור על יתרון בתקופה האחרונה, היינו יכולים להיות יותר אגרסיביים ולא עשינו את זה, חבל".

ההבדל בין שתי המחציות: "אי אפשר רק לשמור למטה ולתת ליריבה ללחוץ. במחצית השנייה הובלנו ולכן שיחקנו קצת פחות בלחץ, וזה עמד לרעתנו".

"רע לספוג שמונה שערים בשלושה משחקים, קשה להבין מה קורה להגנה", הוסיף בכר, "משחק ההתקפה שלנו טוב בתקופה האחרונה, אנחנו מגיעים להמון מצבים ומבקיעים הרבה, רק חבל שזה בא על חשבון ההגנה. אנחנו צריכים להתמקד בדברים החשובים".

בכר.
בכר. "שיחקנו פחות בלחץ במחצית השנייה, (מאור אלקסלסי)

מאמן הפועל חיפה שרון מימר סיפר: "במחצית הראשונה עשינו דברים הזויים מבחינה הגנתית ובאר שבע ניצלו את זה, אני שמח שידענו לחזור. מגיעות הרבה מחמאות למאמן הכושר, כי רוב החבר'ה שיחקו גם בשבת ועכשיו שוב נתנו משחק גדול במיוחד במחצית השנייה".

מה לא עבד במחצית הראשונה: "יש לנו שחקן בשם גבריאל תמאש שהיה חסר לנו היום, כי הוא מנהיג. חבל על ארבע השערים, אבל על משחק כזה אין תלונות".

התגובה למשחק של באר שבע: "מסוף החצי הראשון ראינו שהשיטה לא מתאימה לבאר שבע ותיקנו את מה שהיה צריך, למדנו איך לנצל את נקודות התורפה של באר שבע".

מימר. מימר. "גבריאל תמאש היה חסר לנו" (מאור אלקסלסי)

חוסר היציבות של הקבוצה: "דווקא אין פה חוסר יציבות, במשחק כזה לבוא ולשחק כדורגל 90 דקות מוכיח שיש כאן קבוצה שלא מפחדת ולוחצת גם נגד האלופה".

נס זמיר, שכבש צמד כולל את שער השוויון הדרמטי, אמר: "אני שמח שהראנו אופי, וזה מאוד קשה נגד קבוצה כמו הפועל באר שבע. זה היה נראה כאילו זה בורח לנו, אני שמח שחזרנו למשחק".

האמונה במחצית שאפשר לשנות: "ראינו שכשאנחנו משחקים כדורגל אנחנו כן יכולים להגיע למצבים. שרון אמר במחצית שאפשר לחזור ועשינו את זה, הנה ההוכחה".

זמיר.
זמיר. "שרון אמר שאפשר לחזור ועשינו את זה" (מאור אלקסלסי)

האם הקבוצה שווה פלייאוף עליון: "צריך לחשוב שלב שלב, ניצחנו בדרבי ועשינו תיקו שמראה אופי, אבל עד הפלייאוף יש עוד זמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי