תורג'מן עקץ: "מכבי חיפה הסתגרה, לא רגיל לראות אותה ככה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

לאחר הניצחון הגדול בשבת, סכנין חזרה להפסיד נגד הירוקים, לעיני הקהל הביתי ששוב הביע את זעמו. גורם בסכנין: "המשימה של תורג'מן היא לייצב את הקבוצה". המאמן עשוי לבקש חיזוק להתקפה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה בבני סכנין לאחר ההפסד הביתי למכבי חיפה. לאחר הניצחון בשבת על בני יהודה קיוו ראשי הקבוצה שתצא לדרך חדשה, אבל שוב חזרו הבעיות מתחילת העונה בדמות ספיגת שערים בגלל חוסר ריכוז וקושי לכבוש בצד השני. "המשימה של תורג'מן היא לייצב את הקבוצה. ברוב שלבי המשחק היה נראה שנגד מכבי חיפה זו קבוצה אחרת מזו שהייתה מול בני יהודה. ככה לא נגיע לפלייאוף העליון", אמרו במועדון.

כאמור, עיקר האכזבה מגיע מהחלק ההתקפי ולא מן הנמנע כי המאמן יבקש בכל זאת לחזקו, גם לאור הפציעה של פיראס מוגרבי. מי שנותרו מחוץ לסגל היו המגן עוביידה חטאב והקשר קלאודימיר פריירה, שצפויים לעזוב את סכנין בחודש ינואר כאשר על פי ראשי הקבוצה ישנו אישור לחפש מגן שמאלי משמעותי שיגיע בחלון ההעברות החורפי.

תורג'מן עצמו סיכם את המשחק ואף בחר לעקוץ את הירוקים: "לא היינו מספיק חדים כמו ביום שבת. יש הרבה פוטנציאל בקבוצה הזאת. לצערי הפסדנו את האמצע במשחק וסבלנו מחוסר ריכוז במחצית השנייה. מכבי חיפה הסתגרה וצופפה ואני לא רגיל לראות אותה ככה, אבל כל אחד בוחר לשחק איך שהוא רוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי