אופיר חיים: "זה יתפוצץ, נבקיע יותר משלושה שערים למשחק"

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

הפועל ת"א סיימה ב-0:0 שישי העונה, הפעם מול מכבי פ"ת ונותרה מתחת לקו האדום בתום 12 מחזורים. המאמן: "באימונים אנחנו כובשים בקלות". ההחמצה של דמארי: "הוא יבקיע נגד בית"ר". אלישע לוי: "אני מאוכזב"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב רשמה ערב (רביעי) משחק ליגה עשירי ברציפות ללא ניצחון לאחר שסיימה ב-0:0 מאכזב מול מכבי פתח תקווה. האדומים, כהרגלם העונה, לא הפסיקו להחמיץ ומאזן הכיבושים שלהם עומד על שישה, ממוצע של 0.5 למשחק בתום 12 מחזורים.


אופיר חיים, שרשם תיקו שני רצוף כמאמן הפועל תל אביב, סיכם: "שיחקנו טוב, אבל אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. אחרי שנבקיע יותר משער אחד אנחנו נתפוצץ, ואני יודע שנעשה את זה".

ההחמצה הגדולה של דמארי: "הוא כובש את זה תשע פעמים מתוך עשר. במשחק הבא הוא יבקיע – אני לא צריך לדבר עליו, הוא שחקן מהרמה הכי גבוהה בישראל. בסוף הוא יתפוצץ".


קצב צבירת הנקודות: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהיכולת לא מעניינת אותי, אני רוצה לנצח בכל מחיר. בשורה התחתונה לא הצלחנו, אבל מרגיש לי שיהיה בסדר ואני הולך עם התחושות שלי תמיד. צריך לעבוד על סיומת מול השער, אבל אני הולך עם התחושות שליו אנחנו נבקיע יותר משניים או שלושה שערים במשחק כי יש לנו את הפוטנציאל. באימונים אנחנו כובשים בקלות ואני מבטיח שנשתפר, כי ההחמצות היום היו מסמרות שיער".



במשחק הבא זה ייכנס? דמארי (אודי ציטיאט)


אלישע לוי ניתח: "אני מאוכזב. אני חושב שבחצי השני אמנם לא הגענו להזדמנויות כמו בחצי הראשון, וזה לא משנה שהיינו בעדיפות מספרית וצריכים לנצל את זה, אבל הפועל הגיעה להזדמנות אחת טובה מאוד מחוסר ריכוז שלנו. החצי הראשון היה טוב, השני פחות".


המטרה: "אנחנו שואפים לפלייאוף עליון כמו כל קבוצה בליגה הצפופה הזו. באמת פתחנו טוב, אחר כך היו לנו חמישה משחקים שלקחנו בהם שתי נקודות וזה היה רע מאוד, אבל במשחקים האחרונים התייצבנו. אנחנו משחקים טוב יותר, אבל היום זה לא הספיק לניצחון וחבל. זאת הליגה ואם ננצח משחק או שניים נהיה קרובים יותר לפלייאוף העליון מאשר לתחתית. ברגע שאיבדנו את החלק הקדמי שלנו, שחקנים טובים שמייצרים שערים, אז נקלענו לנסיגה. במשחק ההגנה אנחנו יציבים ולא סופגים וזה מאוד חשוב".



מרוצה ממשחק ההגנה. אלישע לוי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי