לוי: "רציתי לנצח בכל דרך אפשרית". קלינגר: "אם לא היינו בפיגור, הייתי מחליף את ערן"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ניר קידר

מאמן בית"ר ירושלים נשמע מעודד אחרי ה-1:1 נגד מכבי נתניה: "לא פשוט, אבל זה נראה אחרת היום והשחקנים נתנו את התחת". המבשל הודה: "הכל הולך לנו מאוד קשה, חייבים לנצח כבר". שי ברדה: "התחושות מעורבות"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפרדו הערב (רביעי) ב-1:1 מאכזב עבור שתיהן באצטדיון טדי. המארחת, שרצתה לצאת לדרך חדשה, שוב לא הצליחה לנצח ונותרה במקום האחרון. האורחת, שהייתה מסוכנת יותר, ספגה לקראת הסיום מדן איינבינדר (87) ואיבדה נקודות יקרות. מוטי ברשצקי כבר ראשון (69).


ניר קלינגר הודה בסיום: "כן, הלך הולך לנו קשה, אבל ראינו היום קבוצה אחרת ממה שראינו לפני שלושה ימים. היתרון של נתניה בא משום מקום. ניסינו ללחוץ על כל המגרש בכל דקות המשחק ועשינו את זה ברוב הזמן – היינו יותר דומיננטיים וזה מה שאני מחפש בקבוצה. גם הנעת כדור הייתה יחסית טובה, השחקנים היו עם ביטחון ואם נגד רעננה אמרתי שהיינו רעים אז לדעתי הפנמנו והמשכנו הלאה. זה שגם חזרנו מפיגור אומר שיש לנו עתיד ועל מה לבנות. ברור שאני עצוב מהתוצאות, אלפי אוהדים רודפים אחרינו לכל מקום ואני יודע שקשה להם, אבל אנחנו עושים את הכל – אני לפחות – כדי להרים את השחקנים ושייתנו את התחת על המגרש, ואני חושב שהם נתנו".


יכולתו של ערן לוי: "אם לומר את האמת? בסיטואציה מסוימת, אם לא היינו בפיגור, הוא היה מוחלף בסביבות הדקה ה-75, אבל דווקא בדקות האלו, בהן היה אמור להיות עייף, הוא נכנס למשחק. לפני כן הוא לא היה במשחק, אבל דווקא אז הוא נכנס, היה פעיל ולכן גם נשאר על המגרש".


ההישארות במקום האחרון: "צריך להמשיך מהנקודה שהתחלנו היום, קבוצה לוחמת שנתנה את הכל. אני לא צריך להסתכל על הנתונים כדי לומר שנתנו עבודה. אני ידוע שבאיכות עדיין יש פער ממה שאנחנו מסוגלים ואל תשכחו שאנחנו גם חסרים שחקנים, גם ורד לא אמור היה לשחק היום. אני מקווה שזה יסתדר כשכולם יחזרו".



עדיין במקום האחרון. קלינגר (ניר קידר)




ערן לוי אמר: "אנחנו חייבים לנצח כבר כי אנחנו במקום האחרון. היה לנו כמה הזדמנויות, היינו יכולים לעשות יותר ולצערי הכל הולך לנו מאוד מאוד קשה. אנחנו ממתינים למשחק הבא ושמחים שהוא די קרוב".


על מכבי נתניה: "פרגנתי להם מעל ומעבר, הייתי חמש שנים והיה לי כיף וטוב שם, הכל בסדר. רציתי לנצח בכל דרך אפשרית. זה מאכזב, אנחנו חייבים נקודות. אנחנו מתאמנים על הצד הטוב ביותר, הולך קשה, אני מקווה שיהיה יותר טוב בקרוב".



הכושר בו הוא מצוי: "ניר הוא המאמן, הוא מחליט והוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. אני לא חושב שאני מוכיח את עצמי במשחק כזה או אחר, או בכלל אמור להוכיח. אני מנסה לעשות את הטוב ביותר בשביל לקבל דקות משחק. כל דקה שאני אהיה על המגרש אני אתן את המקסימום. המעמד שלי? אני לא צריך לחזור על דברים שאמרתי. כרגע הכל בסדר גמור. אני בבית"ר ירושלים וכל כולי פה במאה אחוז".

 

זכה לכבוד מאוהדי מכבי נתניה. ערן לוי (ניר קידר) 


שי ברדה הסביר: "התחושות מעורבות. המחצית הראשונה הייתה בעצלתיים, בחצי השני הגענו לשלושה או ארבעה מצבים. בכדורגל צריך לדעת להיות עירניים גם בדקות האחרונות, אבל אנחנו נלמד מזה. לא יודע מי אמור היה לשמור אותו, אבל זה חלק מהמשחק. שינינו סגנון בחצי השני וזה היה נראה קצת יותר טוב, אנחנו נמשיך בתהליך שלנו".



אם הם לא היו יכולים לכבוש את השני ולהכריע את המשחק: "הגענו לשני מצבים ביתרון 0:1, אבל מן הסתם הכנסנו קשר במקום חלוץ גם כי לא היה לו אוויר לשחק. היינו צריכים להכריע את המשחק עוד לפני השוויון ונסתפק בתוצאה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי