מחמאות לירדן כהן, אושר לקורצקי להתחזק בשני שחקנים

ירדן כהן ובן והבה
ירדן כהן ובן והבה | דני מרון

בהפועל רעננה מרוצים מיכולתו של המגן השמאלי, שתפס מקום קבוע בהרכב לאור פציעתו של עמנואל אמבולה והרשים גם ב-0:0 מול חדרה. המאמן יחפש חלוץ במקום אלאניס שעזב

(גודל טקסט)

הפועל רעננה מרוצה מנקודת החוץ שהשיגה בתיקו 0:0 נגד הפועל חדרה וסופרת משחק שלישי ללא הפסד. האכזבה הגדולה היא מהיכולת של השחקנים שאחרי ההתעלות בניצחון על בית"ר ירושלים, גילו אתמול (רביעי) יכולת שהוגדרה במועדון "של ליגה לאומית". המאמן מנחם קורצקי קיבל אישור מראשי המועדון לצרף לפחות שני שחקנים בחלון ההעברות בחודש ינואר, אחד על חשבונו של החלוץ האורוגוואי מרטין אלאניס שעזב את הקבוצה לפני יומיים.

על המשחק נגד הפועל חדרה אמר המאמן מנחם קורצקי: "הדבר הטוב במשחק היה שלא ספגנו שערים. ראינו ששתי הקבוצות לא הגיעו כמעט לשום מצב. יכול להיות שלמשחק הניצחון על בית"ר ירושלים הייתה השפעה מבחינת האנרגיות. אני מאמין שהמשחק הבא נגד הפועל חיפה יהיה עם הרבה שערים. ההגנה שלנו הייתה טובה במשחק, כי הפועל חדרה שמאוד מסוכנת התקפית לא כמעט ולא סיכנה את השער. ברור שניקח את הדברים הטובים מהמשחק ונתקן אותם".

בקבוצה מחמיאים למגן השמאלי ירדן כהן על ההתקדמות המקצועית ועל המקום הקבוע בהרכב שתפס על חשבונו של עמנואל אמבולה המתאושש מפציעה.
במהלך המשחק הופתע המאמן מנחם קורצקי על ידי אחד מאוהדי הפועל חדרה שקילל אותו וקרא לעברו אמירות מכוערות. עימות פיזי בין השניים בסיום נמנע על ידי מנהלי שתי הקבוצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי