משחק ניחוש התוצאות: ב"ש תקטין את הפער ממכבי ת"א?

אלירן עטר
אלירן עטר | אריאל שלום

בואו לנחש את התוצאות במשחק הניחושים KICKER: והפעם, המחזור ה-13 בליגת העל ומשחקים באנגליה ובגרמניה. יודעים מה יעשו דורטמונד, צ'לסי ובית"ר ירושלים?

(גודל טקסט)

ספורט1 בצוותא עם חברת Striker השיקו את משחק ניחוש התוצאות בליגת העל ובליגות הבכירות באירופה. לקראת המחזור ה-13 קבלו טיפים, אולי הפעם אתם תזכו בשוברים למסעדה.

ובכן, ממש כמו מזג האוויר, אנו מצפים לסוף שבוע סוער במגרשים. בואו נראה מה מצפה לנו במחזור הקרוב, אך קודם לכן, רענון קצר של כללי המשחק:

הכפלה וביטוח של הניקוד ובונוס מיוחד


לנחש תוצאה זה קל, פשוט בוחרים מספר לכל קבוצה, ממתינים לתוצאת המשחק ומקווים לבול פגיעה. בכל מחזור ניתן גם לסמן הכפלה (x2) למשחק אחד, והניקוד שתקבל עבור אותו משחק יוכפל! תוכלו גם לסמן ביטוח (safe) עבור אחד המשחקים ואז תבטיחו שלא יירד לכם ניקוד עבור ניחוש של משחק מכור (5-).

ניקוד בונוס: מי מהגולשים שניחן ביכולות נבואיות, יקבל בונוס מיוחד של 40 נקודות עבור 4 ניחושי בול פגיעה במחזור אחד!


ליגות פרטיות – בואו להתחרות עם החבר'ה שלכם ראש בראש


בליגות הפרטיות של משחק הניחושים, ניתן להתחרות עם החבר'ה שלכם ברשימת דירוג נפרדת. כל אחד יכול להקים ליגה פרטית חדשה ולהזמין חברים להשתתף בה, או להצטרף לליגה קיימת. אפשר ליצור ליגות פרטיות עם החבר'ה מהעבודה, מהצבא, מהתיכון ואפילו עם שחקנים אחרים במשחק ניחוש התוצאות שלנו. לכל קבוצה ישנו קוד כניסה, שרק באמצעותו ניתן להצטרף. הקוד מופיע בהזמנה שנשלחת לגולשים, וניתן לקבל אותו גם דרך מנהל הקבוצה. אותו מנהל יכול גם להזמין את החבר'ה להצטרף לליגה באמצעות הוואטסאפ או הפייסבוק.

 
לפני שאתם מתחילים לנחש, בואו נראה מה מחכה לנו במחזור הקרוב:

מכבי חיפה נגד קרית שמונה: בחיפה הפנימו בשבוע האחרון שכלום העונה לא כמו שתוכנן, ורק בלחימה הם יצליחו להתאושש. קרית שמונה לאחר שלושה הפסדים רצופים, צריכה להילחם על הנקודות לא פחות. הניחוש שלנו: 1:1. 

שאלקה נגד דורטמונד: עם שמונה נצחונות בתשעת המשחקים האחרונים, דורטמונד מרגישה שהעונה הזאת שלה. שאלקה לא תהווה איום ממשי נגד הצהובים שחורים. הניחוש שלנו: 0:3 לדורטמונד.

אשדוד נגד מכבי פתח תקוה: לאחר התבוסה במחזור הקודם, באשדוד מרגישים שרק המזל דואג שהם יישארו מעל הקו האדום. מנגד, מכבי פ"ת ממשיכה באפרוריות שלה מתחילת העונה. הניחוש שלנו: 0:1 לאשדוד.

הפועל ב"ש נגד בני סכנין: במחזור האחרון, האלופה שוב הוכיחה כמה היא רכה בהגנה וסכנין כמה היא נאיבית. אנו צופים שגם הפעם הנאיביות של סכנין תעלה לה בנקודות הניחוש שלנו: 1:3 לב"ש עם הכפלה. 

צ'לסי נגד מנצ'סטר סיטי: קרב הענקיות באנגליה. הפסד לצ'לסי יהיה מכה אנושה להמשך המאבק בעוד לסיטי יש כמה נקודות ברזרבה שהיא יכולה להרשות לעצמה לאבד. הניחוש שלנו: 3:3. 


בני יהודה נגד מכבי ת"א:
 הדרבי הקטן של תל-אביב, בין שתי הקבוצות הטובות בליגה נכון למחזור הזה. האיכות של מכבי תגבר על האנרגיות הטובות מהשכונה. הניחוש שלנו: 0:2 למכבי ת"א. 

לסטר נגד טוטנהאם: הפסד יגרור את לסטר לעבר תחתית הליגה, בעוד טוטנהאם רוצה לנצל את קרב הצמרת בין סיטי לצ'לסי כדי לצופף את צמרת הליגה עוד יותר. הניחוש שלנו: 1:2 לטוטנהאם.


הפועל רעננה נגד הפועל חיפה: 
חוסר היציבות זו התכונה שהכי מאפיינת את שתי הקבוצות עד כה. הניחוש שלנו: 1:1.

מכבי נתניה נגד הפועל חדרה: הדרבי של השרון. חדרה קבוצה קשוחה ונתניה מאבד נקודות בקלות מדי. הניחוש שלנו: 3:1 לחדרה.

הפועל ת"א נגד בית"ר ירושלים: שניים ממועדוני הפאר הגדולים של הליגה שסוחבים אותה על הכתפיים. אמנם זה משחק של ההתקפה הגרועה ביותר נגד ההגנה הגרועה ביותר, אך מפגשים בין הקבוצות תמיד מספקים לנו משחק גדול. הניחוש שלנו: 2:1 לבית"ר עם ביטוח.


אתם מוזמנים להתחיל לנחש!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי