אלישע לוי: "לא יהיה משחק קל באשדוד, ראינו מה קרה לב"ש ולק"ש"

אלישע לוי
אלישע לוי | אריאל שלום

מאמן מכבי פ"ת דיבר לקראת המשחק החוץ נגד קבוצתו של יובל נעים: "אנחנו נבוא לקחת נקודות". מרסיאל ינסה להוכיח את עצמו בפעם האחרונה, בניון יחזור להרכב? אצל המארחים, קנזביץ' יחליף את בן זקן המורחק

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, מכבי פתח תקווה תתארח מחר באיצטדיון הי"א אצל מ.ס אשדוד (שבת, 18:00) במטרה לחזור ולנצח ולעשות צעד נוסף לעבר הפלייאוף העליון.

"המשחק נגד הפועל תל אביב היה משחק קשה כי הם קבוצה פיזית. זה לא היה משחק של 0:0 כי שתי הקבוצות עשו הכל כדי להבקיע שערים והגיעו למצבים" התייחס אלישע לוי למשחק ביום רביעי. "אנחנו בחצי הראשון והפועל בחצי השני. זה היה מאכזב שלא ניצלנו את היתרון המספרי. יצאנו עם נקודה והיינו טובים ב-30 הדקות הראשונות ו-30 הדקות האחרונות. אנחנו התייצבנו בהגנה אבל צריכים להתמקד בכיבוש השערים".

על העומס: "התנאים דומים גם לאשדוד ויש עומס במבנה הזה בליגה. גם אשדוד יצטרכו לשחק אחרי שלושה ימים. אוששנו את השחקנים ואנחנו יודעים שיהיה משחק קשה. ראינו מה קרה במשחק בין אשדוד לבאר שבע וגם נגד קריית שמונה באותו המגרש. אנחנו נבוא לקחת את הנקודות".


"אנחנו נבוא לאשדוד כדי לקחת את הנקודות". אלישע לוי (דני מרון)

מבחינה מקצועית, הבלם תומאש סיבוק ייעדר מהמשחק עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים, כשז'והאן מרסיאל צפוי לפתוח במקומו במה שעשוי להיות משחק ההזדמנות האחרונה שלו.

לוי לא תרגל את ההרכב הפותח וביצע משחקונים של הנעת כדור, כשמנור סולומון שעבר אמש בדיקת אולטרסאונד ויהיה כשיר, נמצא בתמונת ההרכב כשהקשר, ביחד עם לידור כהן ויוסי בניון תורגלו כ'ג'וקרים' באימון וההתלבטות היא אם לתת לו לפתוח או לא לסכנו, אם לבסוף אלישע לוי יחליט להשאיר את הכישרון הצעיר על הספסל, בניון יהיה זה שיפתח. "אנחנו צריכים להביא את שלוש הנקודות וזה לא משנה באיזו דרך" אמרו במלאבס.


יקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו בקבוצה. ז'והאן מרסיאל (מאור אלקסלסי)

יובל נעים מאמין שמ.ס. אשדוד תתקדם למרכז הטבלה, קנזביץ' יחליף את בן זקן
מ.ס. אשדוד תארח מחר באצטדיון הי"א את מכבי פתח תקווה ארבעה ימים אחרי ההפסד למכבי תל אביב 0:4 באחד המשחקים החלשים ביותר של אשדוד בתקופה האחרונה שכלל את הפסדו הראשון של מאמנה החדש של הקבוצה, יובל נעים. נעים מאמין כי עד שחלון ההעברות יפתח בשמונה בינואר, קבוצתו תצבור נקודות נוספות שיסייעו לה להתקדם לעבר מרכז הטבלה.

שחקן בקבוצה אמר: "הליגה השנה היא מאוד שוויונית וכל קבוצה יכולה לנצח את האחרת. אם ננצח בשבת את מכבי פתח תקווה שכעת נמצאת במקום השישי נוכל להיות עם כמות נקודות דומה של 15 נקודות אל אף מיקומינו הנמוך בטבלה. נצטרך לעלות את הרמה מהמשחק נגד מכבי תל אביב וגם נעשה זאת".

המאמן יובל נעים יחסר את הקפטן טום בן זקן בעמדת המגן הימני בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואת מקומו אמור למלא שחקן הכנף פיליפ קנזביץ'. ישנה אכבה בצוות המקצועי מעמדות הבלמים ומסתמן שעמית ביטון יפנה את מקומו ומי שיתפוס מקומו יהיה המגן קרלו ברוצ'יץ'. גדי קינדה, תום מונד ובנצי מושל עדיין לא כשירים והם ייעדרו המשחק הקרוב בשל פציעות.


לא יעמוד לרשותו של יובל נעים במשחק נגד מכבי פתח תקווה. גדי קינדה (דני מרון)

הקשר יובל יעקובוביץ' ששיחק בשני המשחקים האחרונים כמחליף עשוי לקבל את חולצת ההרכב מחדש על חשבונו של ליאונרד אווסו שהוחלף במשחק נגד מכבי תל אביב כבר במחצית הראשונה.

הרכבים משוערים
מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, פיליפ קנזביץ', ניר ברדע, קרלו ברושיץ', אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', בן רייכרט, דן ביטון, רומאן הבראן, דין דוד, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מכבי פתח תקווה: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, עומר דנינו, ז'והאן מרסיאל, גל שיש, רומריו פירס, דידייה ברוסו, גידי קאניוק, לידור כהן, מנור סולומון (יוסי בניון), חביב חביבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי