מנחם קורצקי: "המשחק נגד הפועל חיפה קריטי מאוד עבורנו"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה דיבר לקראת משחק נגד מחזיקת הגביע באצטדיון רמת גן: "זה משחק שאנחנו צריכים לקחת בו נקודות". המגן ירדן כהן הוסיף: "אנחנו באים כדי לנצח את המשחק, יהיה מפגש מעניין"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח ביום ראשון את הפועל חיפה (19:00). לקראת המשחק דיברו המגן ירדן כהן והמאמן מנחם קורצקי.


ירדן כהן לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון: "אנחנו מתכוננים למשחק נגד הפועל חיפה בשיא הרצינות כמו לכל משחק, אנחנו רוצים להמשיך בדרך שלנו ולצבור נקודות. צריך לזכור שהפועל חיפה היא קבוצה במומנטום חיובי ויהיה משחק מעניין בין שתי הקבוצות. אמנם אחרי הניצחון מול בית"ר ירושלים הגיע תיקו מול חדרה שעצר אותנו קצת , אבל אנחנו עם הפנים קדימה למשחק ביום ראשון. אנחנו באים כדי לנצח את המשחק ולהמשיך לייצר מצבים בהתקפה ולעמוד חזק בהגנה כמו ששיחקנו נגד בית"ר ירושלים".


מנחם קורצקי לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל חיפה: "עברנו משחק לא פשוט נגד הפועל חדרה ביום רביעי, והשבוע בכלל הוא לא שבוע קל. אנחנו יותר עסוקים בלאושש את השחקנים, קטעי וידאו שאנחנו מראים להם ושיחות אישיות". "מבחינת המצב של הקבוצה אנחנו במצב מאוד עדין, עם ניצחון אנחנו יכולים לטפס לחלק העליון של הטבלה ואם נפסיד אנחנו יכולים לרדת מתחת לקו האדום. לכן המשחק מאוד קריטי מאוד עבורנו, ולכן אנחנו צריכים  להיות מוכנים למשחק קשה וחשוב נגד הפועל חיפה, משחק שאנחנו צריכים להביא ממנו את הנקודות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי