אביטן לשחקנים: "מי שלא יתאמן באימון המסכם, לא ישחק"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

המאמן שישוב לעמוד על הקווים מול מכבי נתניה (ראשון, 20:00 בספורט1) הבהיר כי הוא רוצה לראות מחויבות בשני צידי המגרש. כשירותם של אג'ידה ופלומיין תיקבע הערב. הויבך יצא מהסגל של דראפיץ', בצ'יראיי בספק

(גודל טקסט)

התרגשות גדולה בקרב אנשי הפועל חדרה לקראת המשחק מול מכבי נתניה (ראשון, 20:00 בספורט1) שעבור חלקם הוא דרבי השרון. "שנים חלמנו להיות חלק מדרבי משמעותי בליגת העל וכרגע אנחנו חלק מזה", אמר הבוקר אחד האוהדים החדרתיים, "אין שום סיבה שלא נחשוב על ניצחון ומקווים שיגיע קהל גדול".

מבחינה מקצועית הקבוצה מחדרה תקבל בחזרה את המאמן ניסו אביטן שבשני המשחקים האחרונים ישב ביציע בשל ההרחקה במשחק ההפסד מול מכבי חיפה. אביטן מגיע ממוקד לקראת המשחק ואף שוחח עם שחקניו: "אני רוצה לראות מחויבות בשני צידי המגרש".

אביטן והצוות שלו טרם תרגלו הרכב לקראת המשחק וייעשו זאת הערב באימון המסכם וזאת לאור העובדה כי עדיין לא ברורה כשירותם של מספר שחקני מפתח. מי שבוודאות לא ישחקו הם המגן דיאא לבאבידי המוצהב, הבלם דויד מתיאוס והמגן יהב גורפינקל הפצועים. מאידך החלוץ הברזילאי לוסיו יחזור מהשעיה ואילו השוער אוסטין אג'ידה והקשרים חסן אבו זייד ופרדי פלומיין נמצאים בספק ורק הערב יתברר מצבם. בכל מקרה בחדרה הבהירו לשחקנים כי מי שלא יערוך אימון מסכם גם לא ישחק מחר. מי שצפוי להחליף את לבאבידי בעמדת המגן הימני הוא מנשה זלקה.


רוצה לראות מחויבות. ניסו אביטן (אריאל שלום)

טים הויבך הפצוע יצא מהסגל של מכבי נתניה
לאחר תוצאת התיקו ביום רביעי האחרון עם בית"ר ירושלים בנתניה השלימו הערב (שבת) את ההכנות, כשהבשורה שעולה מהאימון המסכם היא הוצאתו של הבלם טים הויבך מהסגל. הגרמני, שסבל מהתכווצות במשחק נגד בית"ר ירושלים והוחלף במהלך המחצית השנייה, לא השלים את האימון, דולב אזולאי יפתח במקומו.

בנוסף, לצוות המאמנים התלבטות בעמדת המגן השמאלי בין דודי טוויטו שפתח בטדי לבין ג'ונתן בורנשטיין, שנראה שדווקא לשני עדיפות קלה. גם ניקו אולסק צפוי לחזור להרכב, במקומו של סתיו פיניש, כשפאטוס בצ'יראיי, עדיין סובל מכאבים, וכרגע הסיכויים שיפתח נמוכים יותר כשיונס מלאדה עשוי להמשיך בהרכב.

הרכב משוער: דני עמוס, מוחמד זבידאת, דודי תירם, דולב אזולאי, ג'ונתן בורנשטיין (דודי טוויטו), עלי מוחמד, ניקו אולסק, מוטי ברשצקי, איילון ירושלמי, גיא מלמד וייונס מלאדה (פאטוס בצ'יראיי).


לא ישחק נגד חדרה. טים הויבך (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי