איביץ': "אנחנו מצליחים כשאנחנו משחקים כדורגל פשוט"

איביץ'
איביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה לאחר הניצחון 1:3 על בני יהודה: "שמח שהשחקנים שלי הסתגלו מהר למערך שלושת הבלמים. אליפות? בסך הכל נגמר הסיבוב הראשון". אבוקסיס: "20 הדקות הראשונות הכריעו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתחילה לברוח לליגה. הקבוצה של ולדימיר איביץ' ניצחה הערב (שבת) 1:3 את בני יהודה ופתחה פער של 11 נקודות על פני הכתומים שבמקום השני בטבלה. המאמן הסרבי, כמובן, היה מרוצה משחקיו לאחר המשחק.

"התכוננו למשחק הזה טוב, למשחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד שנמצאת במקום השני", אמר איביץ', "הם שיחקו טוב מאוד במשחק הקודם ויש להם שחקנים טובים. בחצי השעה הראשונה שיחקנו כדורגל פשוט, וכשניסינו לעשות משהו שונה הסתבכנו. לפעמים אנחנו מנסים לעשות משהו שונה במשחק ומאבדים ריכוז, ואז אנחנו לא נראים כל כך טוב. קשה לשמור על ריכוז 90 דקות ושם ספגנו".

הפער משאר הליגה והציפיות לאליפות: "בסך הכל נגמר הסיבוב הראשון, אנחנו רק במקום הראשון ולא יותר ולא אלופים. יש עוד סיבוב שלם ופלייאוף, מספיק נקודות בקופה, שום דבר לא גמור. יש לנו שבוע להכין את הקבוצה למשחק הבא שיהיה קשה לא פחות".

איביץ'.
איביץ'. "יש עוד מספיק נקודות בקופה" (אריאל שלום)

מערך שלושת הבלמים: "שינינו את המערך שלנו היום, התחלנו לשחק עם שלושה בלמים. לא היה לנו הרבה זמן לעבוד על המערך הזה אבל אני מרוצה שהשחקנים שלי התרגלו והסתגלו למשחק".

המצטיין במשחק היה יונתן כהן, שכבש צמד כולל שער ענק שפחות או יותר הכריע את המשחק בדקות בהן בני יהודה היו קרובים להשוות. "אני לא חושב שעשינו את זה קל", אמר כהן, "באנו צנועים כמו שאנחנו באים לכל משחק, באנו לעשות את העבודה כמו שאנחנו יודעים לעשות".

העובדה שהוא לא לרוב פותח בהרכב: "לא פשוט לשחקן לחכות על הספסל, אבל דיברו איתי בצוות וכל הזמן הרגשתי מוכן, מתאמן טוב ומחכה. קיבלתי הזדמנות ולקחתי אותה בשתי ידיים".

יונתן כהן.
יונתן כהן. "יש לי כבוד לבני יהודה" (אריאל שלום9

העובדה שלא חגג אחרי שני השערים: "אחרי השער השני היתה לי ממש התפרצות בלב אבל יש לי הרבה כבוד לבני יהודה. שמח שיצא לי לכבוש אבל אני לא אחגוג נגדם".

המאמן המפסיד יוסי אבוקסיס סיכם: "20 הדקות הראשונות והטעויות שעשינו בפתיחה הכריעו את המשחק. לא ויתרנו, חזרנו עוד במחצית הראשונה, פתחנו טוב את החצי השני וגם כבשנו, אבל אז הגיע יונתן כהן ועם רגל ימין שלח טיל לחיבורים. המשכנו לשחק ויש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק".

"בסיבוב שלם עושים לפעמים טעויות ומול מכבי תל אביב אתה ישר משלם במזומן", הוסיף אבוקסיס, "נרים את הראש, עשינו סיבוב טוב והפנים כבר קדימה. אני אף פעם לא מעודד אחרי הפסד, אבל יש לא מעט נקודות טובות כמו העובדה שלא נשברנו. היו פה דברים טובים, אבל בשורה התחתונה אנחנו הפסדנו. במשחק כזה, מרוב שאתה רוצה אתה עושה טעויות".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "אני לא משתמש בעייפות כתירוץ" (אריאל שלום)

הסגל הקצר: "אמרתי לפני שאני לא אשתמש בעייפות כתירוץ. הפסדנו בהתחלה ואי אפשר לתרץ, עשינו טעויות שטותיות כשהיינו רעננים. אנחנו שמחים מהסיבוב הראשון שלנו ונקווה להמשיך באותה צורה גם בסיבוב הבא. הפנים כבר לאשדוד וזו המטרה שלנו, להגיע מוכנים למשחק הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי