זמיר: "העונה הטובה בקריירה שלי". מימר: "יצאנו מהבור"

נס זמיר
נס זמיר | אודי ציטיאט

הפועל חיפה חגגה את הניצחון 0:3 נגד הפועל רעננה, המאמן: "ככה אני רוצה את הקבוצה שלי". כובש השער השני: "מוכיח שאני מסוגל לעשות את זה גם בליגת העל". קורצקי המאוכזב: "כמו חצי ליגה, אנחנו בסכנת ירידה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הביסה הערב (ראשון) 0:3 את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל והשיגה שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים כשהיא מבקיעה עשרה שערים. גיא חדידה, נס זמיר וראדו גינסארי כבשו לזכות החבוורה הלוהטת של שרון מימר, שהחל לפנטז על מקום בפלייאוף העליון.

מימר סיכם: "זה לא רק שבוע מצוין, אלא חודש וקצת שאני פה שאפשר לראות את הקבוצה מתקדמת, משחקת טוב מבחינה טקטית, החבר'ה מחויבים, מבקיעים הרבה ונהנים – ככה אני רוצה את הקבוצה שלי. באנו לפה עם ציפיות לחפות על הבור בו הייתה בקבוצה כשהגעתי, מתחת לקו האדום, והיום כיסינו את הפור".

מה הקסם: "כבר מההתחלה ידענו שיש פה שחקנים טובים ואמרנו את זה. בתחילת השנה הקבוצה אולי נפלה מהציפיות והיו הרבה אכזבות, אבל הקבוצה התחברה וגם הרווחנו שחקנים ששותפו פחות לפני שהגעתי. צריך להמשיך ככה. המטרה נשארה פלייאוף עליון ואנחנו נילחם עליה עד הסוף, כי יש עוד 8-9 קבוצות בסביבה וזה לא יהיה קל".


מכוון לפלייאוף העליון. מימר (אודי ציטיאט)

מנחם קורצקי: "לא באנו טוב למשחק היום וחבל, כי הרגשנו שייצרנו מומנטום טוב גם מבחינה הגנתית והיום חזרנו אחורה. הפסדנו לקבוצה טובה היום ועלינו להמשיך קדימה ולא להוריד את הראש ולהתייאש, כי הליגה ארוכה והכל צפוף. צריכים להמשיך לשחק כמו שנראינו עד היום".

קורצקי הוסיף: "לא נראינו אפילו קרובים להבקיע שער וזה מדאיג. עלינו להעז יותר ולנסות לתקוף גם אם סופגים. אנחנו בסכנת ירידה כמו חצי ליגה, אבל בהרבה משחקים נראינו כמו קבוצה ששווה ליגת העל וראויה להישאר. היום זה לא נראה ככה, אבל אני מבטיח שנתעשת מהר".

לקראת ינואר: "נעשה את השינויים הדרושים, אבל לא יגיעו שחקנים שהם בכושר או שהם מובילים בקבוצות אחרות. נצטרך לשפר את השחקנים ולאחד אותם. השתחררנו כרגע ממרטין אלאניס ואם צריך לעשות עוד שינויים, נחשוב על זה".

נס זמיר: "זו העונה הטובה בקריירה נכון לעכשיו, אני מוכיח אחרי שנתיים בלאומית שאני יכול לעשות את זה גם בליגת העל. מימר הביא רוח חדשה וזה תמיד טוב, הוא הביא שקט וניסיון ואני נהנה לעבוד איתו. רק שימשיך ככה. מוקדם לדבר על המשך העונה, בינתיים עלינו משמעותית בטבלה ואני מקווה שנמשיך לצבור נקודות"


כושר שיא. נס זמיר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי