אופטימיות בהפועל תל אביב: "אנחנו קבוצת פלייאוף עליון"

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים בטוחים ביכולתם לנצח את בית"ר ירושלים הערב: "המזל צריך להתחבר ליכולת על המגרש. ההכנה למשחק הוציאה את המחשבה על התחתית". רז שלמה יפתח במקום דגני הפצוע. התלבטות בין קאיו, רז כהן, עאבד ועגייב

(גודל טקסט)

אצטדיון המושבה יהיה מלא הערב (שני) ויאכלסו אותו יותר מעשרת אלפים צופים כשנותרו עדיין כמה מאות כרטיסים לקרב הלוהט שמתחת לקו האדום בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים. בהפועל תל אביב מאמינים כי הערב יהיה הניצחון הראשון בעידן המאמן אופיר חיים, והאדומים יוכלו להמשיך אל היעד שנקבע בתחילת העונה על ידי המאמן קובי רפואה: פלייאוף עליון.

גורם במועדון סיפר: "ההכנות במתחם חודורוב הם כמו לקראת דרבי נגד מכבי תל אביב, ולמעשה בית"ר ירושלים היא אתגר כמו גמר גביע המדינה. השחקנים והאוהדים מודעים לחשיבות המשחק והמילה מזל צריכה להתחבר ליכולת על המגרש כפי שרואים בשבועות האחרונים".

שחקן בקבוצה: "הפועל תל אביב היא קבוצת פלייאוף עליון, את זה כולנו מרגישים ורוצים להוציא לפועל. לפני המשחק הערב אנחנו רק חמש נקודות מהמקום השישי וניצחון הלילה יקרב אותנו בצעד ענק קדימה. אנחנו עדיין תקועים מתחת לקו האדום וההכנה למשחק הערב הוציאה מאיתנו את המחשבה על תחתית הטבלה".

אופיר חיים. המטרה היא עדיין פלייאוף עליון
אופיר חיים. המטרה היא עדיין פלייאוף עליון (אודי ציטיאט)

הצוות המקצועי בראשותו של אופיר חיים מנסה לשמור על התנהלות רגועה ולא לצאת בהכרזות שיוסיפו מוטיבציה אצל שחקני בית"ר ירושלים, אבל השיחות האישיות והקבוצתיות וההכנות באימונים יוצרות במתחם חודורוב אווירה של "רק ניצחון הערב". מלבד הצוות המקצועי, גם ראשי המועדון נמצאים במפגן אמירות הכיוון והעידוד ורוח של אתגר בניצחון השני העונה בליגת העל מרחפת על המועדון.

מהמשחק ייעדרו בשל הרחקות הבלם אוראל דגני ורמזי ספורי ובאימונים ערך אופיר חיים מספר ניסיונות של הרכב כשבמקומו של דגני ישחק רז שלמה. בתרגול המקצועי הועדף לחץ גבוה על שחקני בית"ר ירושלים החל ממרכז המגרש בשיטה האהובה והמוכרת של אופיר חיים. רק לפני היציאה לאצטדיון המושבה יוחלט על ההרכב הפותח, כשעדיין קיימות התלבטויות מי מתוך קאיו אלבס, רז כהן, אמיר עגייב ואחמד עאבד יקבלו את חולצת ההרכב.

גורם במועדון: "בעוד חמישה משחקים מהיום חלון ההעברות של ינואר ייפתח. יש מספר שחקנים שננסה לצרף אם במאבק על הפלייאוף העליון או לכול מצב אחר. מהפועל באר שבע אפשר שנקבל אחד או שניים מבין חנן ממן וניב זריהן ויהיה שינוי במצבת השחקנים הזרים. הכול מתחיל מהמשחק הערב נגד בית"ר ירושלים".

רז שלמה. יקבל את הקרדיט בהרכב (עדי אבישי)
רז שלמה. יקבל את הקרדיט בהרכב (עדי אבישי)

400 שוטרים וסדרנים יהיו מופקדים הערב על הסדר באצטדיון המושבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי