בני יהודה תעמוד לדין משמעתי בעקבות התנהגות אוהדיה

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | אריאל שלום

תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את הקבוצה לדין לאחר שאוהדיה השליכו מצתים לעבר שחקן מכבי תל אביב במשחק בין הקבוצות בשבת. הכתומים ישתמשו במצלמות האבטחה כדי לאתר את האוהדים הסוררים

(גודל טקסט)
ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (שלישי) שבני יהודה לדין, זאת בעקבות החלטה של תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף להעמיד את הכתומים לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של האוהדים במשחק האחרון נגד מכבי תל אביב, שהסתיים בניצחון 1:3 של מוליכת הטבלה.


על פי הדו"ח של השופט עידן לייבה, הושלכו בדקה ה-20, במצב של 0:2 למכבי תל אביב, ארבעה מצתים מיציע אוהדי בני יהודה לעבר שחקן הצהובים שביצע עבירה בסמוך לתחומי המגרש, כשהמצתים נאספו בהמשך על ידי צוות השיפוט. הדיון יתקיים מחר בשעה 17:00. 


ראשי המועדון מצידם, מתכוונים לבדוק את מצלמות האבטחה במושבה על מנת לנסות ולאתר את משליכי המצתים בתוך היציע שאיכלס את אוהדי הקבוצה. במידה שייתפס אחד המשליכים, עשויה הקבוצה לתבוע אותו בתביעה אזרחית על גרימת נזק. בהודעה רשמית של בני יהודה נכתב כי המועדון "מגנה בתוקף את ההתנהגות המכוערת הזאת ובאותה הזדמנות דורש מאותם אוהדים לחדול ממעשיהם שפוגעים ומכתימים את שמם הטוב של אוהדיה הרבים של הקבוצה. כמובן שהמועדון פועל וימשיך לפעול במטרה לאתר את האוהדים הסוררים ולמצות איתם את הדין"




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ביום הרביעי הקרוב נגיע (שוב) לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זאת לאחר ששופט המשחק ציין בדו"ח השיפוט שלו, שבדקה העשרים למשחק מול מכבי תל אביב, הושלכו ארבעה מצתים אל עבר אחד משחקני הקבוצה האורחת. מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב, מגנה בתוקף את ההתנהגות המכוערת הזאת ובאותה הזדמנות דורש מאותם אוהדים לחדול ממעשיהם שפוגעים ומכתימים את שמם הטוב של אוהדיה הרבים של הקבוצה. כמובן שהמועדון פועל וימשיך לפעול במטרה לאתר את האוהדים הסוררים ולמצות איתם את הדין.

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי