רמי גרשון עשוי לחזור לסגל מכבי חיפה נגד מכבי ת"א

רמי גרשון
רמי גרשון | ערן לוף

הבלם ינסה לערוך לאימונים מלאים והצוות המקצועי יחליט לגבי שיתופו לקראת המשחק ביום שני בסמי עופר: "הוא חשוב לנו על המגרש וגם בחדר ההלבשה", אמרו בקבוצה. בקבוצה מצפים שהאצטדיון יתמלא

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (רביעי) לאימונים לאחר שני ימי מנוחה ותתחיל את ההכנות לקראת פתיחת הסיבוב השני והמשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. הירוקים מקווים להשיג ניצחון משמעותי, כזה שיכול לשנות אווירה ולקדם את הקבוצה לקראת הפלייאוף העליון. "לאחר סיבוב ראשון לא טוב שלנו אנחנו עדיין רק שש נקודות מהמקום השני", אמרו במועדון, "אנחנו קבוצה טובה שצריכה יציבות וביטחון כדי להיות טובים יותר".

איתי מרדכי, שיעמוד על הקווים גם ביום שני, טרם החליט לגבי שינויים בהרכב, אבל כבר עתה נראה שמי שישוב לסגל הוא הקפטן רמי גרשון, אם יימצא כשיר במאת האחוזים. האחרון היה פצוע והמשחק האחרון בו שותף היה גמר גביע הטוטו בסוף חודש ספטמבר, אבל ינסה לערוך מספר אימונים מלאים והצוות המקצועי יקבל החלטה לגביו סמוך למשחק. "רמי חשוב לנו גם על המגרש וגם בחדר ההלבשה", אמרו בקבוצה. גם החלוץ ניקיטה רוקאביצה שהיה מחוץ לסגל מול קריית שמונה צפוי לחזור במשחק הקרוב.

בנושא אחר, למרות האכזבה בשבועות האחרונים במכבי חיפה מאמינים כי אצטדיון סמי עופר יהיה מלא מול היריבה המושבעת. "הקהל הירוק הוכיח יותר מפעם אחת שהוא מתייצב למשחקים גדולים, ויהיה משחק גדול", טענו בכרמל.


האצטדיון יהיה מלא ביום שני? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי