דראפיץ': "הפועל חיפה תיעצר בסוף, נקווה שבשבת"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

אחרי שהובסה על ידה 5:0 בפתיחת העונה, מכבי נתניה מתכוננת למשחק מול האדומים מהכרמל (18:15 בספורט4): "הרגשנו מולם כמו מתאגרף שצונח לרצפה, אבל התאוששנו מאז". וגם: חסרונו של מוחמד והתהליך שעוברת הקבוצה

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון בתחילת השבוע 0:1 על הפועל חדרה, מכבי נתניה תארח בשבת (18:15, ישיר בספורט4) אולי את הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה (מלבד מכבי תל אביב), הפועל חיפה, גם במטרה לנקום על ה-0:5 המהדהד בסיבוב הראשון.

הבוקר (חמישי) דיבר המאמן סלובודאן דראפיץ' במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו כרגע במקום החמישי ויש לנו הרבה במה להשתפר. אם היינו כובשים עוד שער או שניים כולם היו אומרים 'וואו'", טען דראפיץ', "ניצול המצבים שלנו צריך להיות טוב יותר. הפועל חיפה ניצחה 0:3 את הפועל רעננה וזה לא היה צריך להסתיים ככה, הם ניצלו כל מצב כמעט ואז אומרים שזה מטורף".

התהליך של הקבוצה: "אני מאוד מרוצה ממה שיש לנו, כוכבים מוכרים חולצות ולנו אין, ערן לוי ודיא סבע היו כאלה והיום אין. רואים את זה לפי חוליית ההגנה, זה אמור היה להיות ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', טים הויבך וג'ונתן בורנשטיין – מול חדרה שיחקו מוחמד זבידאת, דולב אזולאי, דודי תירם ודודי טוויטו. יש לנו קבוצה מאוזנת וזה חשוב. איילון ירושלמי היה מצטיין בשני המשחקים האחרונים. רואים באימונים שיש פה תחרות בריאה, כולם רוצים לשחק. אין כוכבים, אבל עוד כמה שנים הם יהיו כוכבים ותזכרו שהם התחילו בנתניה. יש פה קסם של קבוצה, צעירה, רצה וכישרונית".

על ההפסד להפועל חיפה בסיבוב הראשון: "קיבלנו מהם את הבוקס, כמו מתאגרף שמקבל את הנוקדאון שמפיל אותו לרצפה. היום אנחנו במקום החמישי והם אחרינו, כך שההתאוששות שלנו הייתה טובה. ליגה זו ריצת מרתון. פעם שהייתי שחקן ניצחנו 0:5 את חיפה, והם לקחו דאבל ואנחנו כמעט ירדנו ליגה. היה לא נעים בסיבוב הראשון ושאלו לאן אנחנו הולכים. בעל הבית והמנכ"ל זיהו את זה בזמנו, הבאנו חמישה שחקנים. הפועל חיפה קבוצה טובה ומסוכנת שנותנת הרבה גולים. מאז שהגיע מימר הם משחקים בשיטה אחרת והוא מצא את הנוסחה מהר. הם משחקים כדורגל חיובי. באיזשהו שלב זה צריך להיעצר, לא? אם הם ימשיכו ככה הם ייקחו אליפות. נקווה שזה ייעצר בשבת".


אחרי ה-5:0 במחזור פתיחת העונה. התאוששו מאז (דני מרון)

על מחנות האימונים: "יש מאמנים שהולכים לבעל הבית ומבקשים עוד מחנה אימון והוא סוגר את הדלת בפרצוף. בעל הבית שלנו הבין שזה מאוד חשוב. בתחילת השנה היה סגל אחר, אז היינו צריכים להכיר את האנשים, ליצור אינטרקציה. עשינו פגישות קבוצתיות וכל אחד דיבר על עצמו. שמענו סיפורים של שחקנים חדשים, סיפורים מצחיקים ועצובים. אתה פתאום בא ומתייחס לאנשים אחרת, כי אתה אומר לעצמך: איך הבן אדם הזה משחק כדורגל. פתאום יש חיבור ומשהו אחר וזה מה שרצינו".

חסרונו של עלי מוחמד בשל צהובים: "אנחנו לא צריכים להיפגע מזה. הגדולה של הקבוצה הזאת שהיא מאוזנת במה שיש על הספסל ומה שיש על המגרש. יש קבוצות שמשחקות עם עשרה שחקנים קבועים. יש לנו את האומץ לבוא לשחקן ולהגיד לו: אתה לא טוב, בוא צא החוצה. ככה השחקנים מפחדים על מקומם בהרכב. יש לנו את אביב אברהם בחוץ, קניקובסקי שחזר מפציעה, ירושלמי שהרווחנו וניקו וסתיו. אבל ללא ספק עלי הוא שחקן חשוב שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי