ניקוליץ' נחת בארץ, באטוקיו מתעקש להישאר ותוקע צירוף זר נוסף

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אתר רשמי

חלוץ הרכש הטרי של מכבי תל אביב יצפה בקבוצתו החדשה מהיציע במשחק ביום שני נגד מכבי חיפה. בקריית שלום רוצים להתחזק בחלוץ זר, הבעיה שהקשר הארגנטינאי-איטלקי שרק עכשיו החלים, לא מתכוון לוותר על חוזהו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עומדת לפני שלושה משחקים גדולים. ביום שני בסמי עופר נגד מכבי חיפה בליגה, כעבור שבוע במסגרת גביע המדינה בטדי נגד בית"ר ירושלים ולאחר מכן תארח באצטדיון בנתניה את האלופה הפועל באר שבע. המאמן ולאדן איביץ' והצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים להתרכז במשחק הקרוב נגד הירוקים.

הקשר המצטיין דור פרץ סוחב כבר ארבעה כרטיסים צהובים אבל בצוות המקצועי לא מייחסים לכך חשיבות רבה מידי ומרוצים מצורת המשחק שלו, כשברור שהצהוב הבא שלו יוביל להרחקה ממשחק אחד. הרכש החדש אורוש ניקוליץ', נחת בישראל הערב (שישי) וישב ביציע במשחק נגד מכבי חיפה. הקשר שהגיע מדינמו מינסק יתחיל להתאמן בתחילת השבוע הבא, אבל יוכל לשחק רק לאחר פתיחת חלון ההעברות ב-8 לינואר. הסרבי סיים חופשה בארצו ובקריית שלום מקווים שעד מועד ההעברות הוא יתחבר למועדון חברתית ומקצועית.

במכבי תל אביב מעוניינים לצרף חלוץ זר נוסף, אבל המהלך מתעכב בשל החובה לשחרר את הזר כריסטיאן באטוקיו. נכון לעכשיו לצהובים יש שישה זרים: פרדראג ראיקוביץ', ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, צ'יקו אופואדו, אורוש ניקוליץ' וכריסטיאן באטוקיו לו יש חוזה עד לסוף העונה הבאה ואינו מוכן לוותר עליו. הארגנטינאי-איטלקי כבר שב לאימונים ולדבריו יוכל לשחק בתוך שבועיים. ראשי המועדון זימנו את השחקן לפני שבועיים לשיחה שבה נאמר לו כי אינו בתוכניות המקצועיות של המאמן ועליו לחפש קבוצה שתקלוט אותו. המהלך לא כל כך פשוט מבחינת הקשר שסיים הליך החלמה ארוך מניתוח ברצועה הצולבת.

כריסטיאן באטוקיו. לא נמצא בתוכניות של איביץ' (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי