תורג'מן: "רעננה לא הייתה משכנעת". קורצקי: "שיחקנו ממש טוב"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

מאמן בני סכנין אחרי ההפסד 2:1 לקבוצה מהשרון: "לא היינו מספיק רגועים". המאמן המנצח: "הצעירים לקחו את ההזדמנות. אני רוצה להשאיר את ניקוליץ' לפחות עד ינואר"

(גודל טקסט)

אחרי שבוע סוער שכלל שחרור של שלושה שחקנים, הפועל רעננה השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב 1:2 על בני סכנין באצטדיון רמת גן וברחה מעט מהתחתית הבוערת. קייס גאנם  כבש ראשון (55), עובדייה חטאב השווה בפנדל מוצלח (77), אבל אור דסה עם שערו הראשון העונה סידר למנחם קורצקי שלוש נקודות יקרות עם ביצוע יפה (80).

מנחם קורצקי ניתח: "ניצחון חשוב של הרבה אופי. שיחקנו טוב לכל אורך המשחק, הרגשתי את השחקנים, הגענו להמון מצבים והיינו יכולים לגמור את זה מוקדם יותר. קשה זה מתוק ולפעמים צריך לדעת לשמוח. השבוע הזה התחיל עם ניצחון אדיר על בית"ר ואז ירידה בשני המשחקים הבאים. עשינו שינויים, סוג של טלטלה ואני שמח שהצעירים לקחו את ההזדמנות. המשכיות זה שם המשחק ואנחנו חייבים את זה בעיקר מהצעירים".

על ניקוליץ שקיבל הודעת שחרור: "אנחנו עובדים על זה, אני מנסה למצוא את הפתרון שהוא יישאר איתנו לפחות עד ינואר, אבל מי ששיחק עשה היום את העבודה". על אביחי ידין שחתם: "הוא יהיה שחקן מאוד חשוב בהפועל רעננה. יש לו ניסיון, אני מאמין בו והמנהיגות שלו תעזור לנו. אני בטוח שהוא יחזור לעניינים מהר מאוד".


חגיגה גדולה ברעננה (אריאל שלום)

עמיר תורג'מן סיכם: "המשחק שלנו לא היה משכנע, אבל גם רעננה לא היו יותר מידי משכנעים. חזרנו כבר למשחק והיינו צריכים לדעת לעמוד ולעבור את הדקות האחרונות. לא היינו מספיק רגועים ולכן גם הפסדנו. זו עונה ארוכה, כמו מרתון, כל שבוע צריך להיות מרוכזים. רעננה לא הגיעו ליותר מידי, אבל עקצו ועשו את שלהם. יש לנו עוד דרך ארוכה ואני מאמין שסכנין תהיה קבוצה טובה מאוד".

פלייאוף עליון: "בהחלט, אנחנו צריכים לנצח משחקים ולעשות את העבודה. היום לא שמרנו על השער שלנו מספיק טוב ולכן ירדנו מנוצחים. עד ששחקנים יבינו בדיוק מה אני רוצה, ייקח זמן. היום הצלחנו לחזור ונצטרך לדעת איך לשמור על תוצאה ולעשות את הדברים נכון. השחקנים עבדו ונלחמו, אבל היום זה לא הספיק".


עמיר תורג'מן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי