שי קונסטנטין: "כיף לנצח ולחגוג, רוצים להגיע רחוק גם בגביע"

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | אריאל שלום

המגן שכבש ובישל בניצחון 0:2 על מ.ס. אשדוד: "יש פה קבוצה צעירה ורעבה, משחקים בשביל לשמח את האוהדים". הקבוצה פתחה פער של שלוש נקודות מהמקום השלישי, קוויאר עלול להחמיץ גם את נורדיה בסיבוב ח'

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה בעונה החלומית שלה, ואמש (ראשון) היא פתחה בהצלחה את הסיבוב השני עם ניצחון ביתי קליל 0:2 בקרב קצוות נגד מ.ס. אשדוד שהתדרדרה אל מתחת לקו האדום. הזהובים התבססו במקום השני בטבלה ופתחו פער של שלוש נקודות מהפועל באר שבע והפועל חדרה, אבל לא פחות חשוב מכך, פער משמעותי של שמונה נקודות מהמקום השביעי בדרך להבטחת מקום בפלייאוף העליון.

המשחק אמש הדגיש את הקבוצה הבריאה שבנה המאמן יוסי אבוקסיס, כאשר לצד משחק פחות טוב של החלק ההתקפי, דווקא צמד המגנים מתן בלטקסה ושי קונסטנטין הם אלו שכבשו ודאגו לשלוש נקודות יקרות נוספות.

אבוקסיס נאלץ להסתדר אמש, ללא הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ועשוי להחמיץ גם את משחק הגביע נגד א.ס. נורדיה מליגה א' שיערך ביום חמישי הקרוב בטדי. מי שבוודאות לא יעמוד לרשות המאמן הוא השוער אמיליוס זובאס, שטרם החלים מפגיעה בברכו.

קונסטנטין.
קונסטנטין. "לא משנה אם הפסדנו או ניצחנו במשחק הקודם" (אריאל שלום)

המגן שי קונסטנטין היה מאושר במיוחד מהתוצאה, לאחר שבישל את השער שנגח בלטקסה בדקה הראשונה וכבש בעצמו זה משחק שני ברציפות: "הכי כיף בעולם לנצח ולחגוג, תמיד כיף לשמח את האוהדים, אנחנו משחקים בשביל זה. מבחינה אישית תמיד כיף להתקדם, אבל זה הכל בזכות הקבוצה, ואם לא הקבוצה, לא הייתי מגיע לזה".

ההתקדמות האישית שלו: "תמיד יש חלומות וזה חלק מהחלומות. אני רוצה להמשיך ולהתקדם ואנחנו רק בתחילת הסיבוב השני. יש לנו ביום חמישי משחק גביע וגם שם אנחנו רוצים להגיע רחוק. ממשיכים הלאה".

על ההתאוששות מההפסד למכבי תל אביב במחזור הקודם: "יש פה קבוצה צעירה ורעבה. ילדים שרצים בכל משחק, לא משנה אם הם הפסידו במשחק שלפני כן או ניצחו, מבחינתנו זה אותו דבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי