ולדימיר איביץ': "אם לא נהיה מספק רציניים, אנחנו ניענש"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

למרות הניצחון, מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מדקות הסיום: "השחקנים צריכים להיות מרוכזים למשך 90 דקות". איתי מרדכי התייחס אל עתידו: "אני רוצה להישאר בעמדת המאמן, אבל יש בוסים שקובעים"

(גודל טקסט)

הצהובים הגיעו הערב (שני) אל אצטדיון סמי עופר כדי לשמור על פער 11 הנקודות מהמקום השני נגד מכבי חיפה ולמרות שהצוהבים הורידו הילוך בחצי השני, קבוצתו של ולמדימיר איביץ' הייתה ראויה לניצחון שגם השיגה עם 1:3 על הירוקים המאכזבים הנמצאים במקום העשירי. אלירן עטר כיכב עם צמד מול האקסית (4, 43), דור פרץ (47) כבש את השלישי וסינטאיהו סלליך רק צימק (69).

למרות הניצחון ולדימיר איביץ' לא היה כל כך מרוצה בסיום: "זה בסך הכל ניצחון אחד ושלוש נקודות לא יותר. אני מרוצה ה-70 הדקות הראשונות, בסיום לא היינו טובים, לפעמים אתה נזקק לספסל אבל בסך הכל בסדר, במשחק הבא ונראה מה נעשה".

על הצמד של אלירן עטר: "היה לו משחק טוב, וגם בפעם הקודמת ששיחק, כל השחקנים יודעים שאם הם לא יהיה רציניים הם ייענשו. אנחנו צריכים שחקנים שיהיו מרוכזים ל-90 דקות, לא ל-65 או ל-30 דקות".

"בסיום לא היינו טובים" .ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)

מאמן מכבי חיפה איתי מרדכי אמר: "כל הפסד הוא מתסכל במיוחד לאור העובדה שהתכוננו לכל הדברים שמכבי תל אביב יעשו גם לשערים. גם אחרי ה-0:1 היו לנו דקות טובות וגם ראיקוביץ' עזר שער של עוואד, לקבל שערים בדקה ה-43 ובתחילת המחצית השנייה זה הרג את המשחק. צריכים להיות מרוכזים ולקבל את ההוראות ולפעמים זה לא קורה.

על עתידו: "אני 40 שנה במכבי חיפה, בפוזיציה זו או אחרת, אני לא אתייחס עכשיו על עתידי, הראש שלנו במקום אחר, אם יהיה משהו אני בטוח שידעו".

אתה רוצה להיות מאמן מכבי חיפה: "מזאת אומרת? ברור, אמרתי שאני אשאר בכל תפקיד, כמובן שאני רוצה להישאר אבל יש בוסים שקובעים".

מה אפשר להוציא מהקבוצה: "אפשר להוציא יש קבוצה שרוצה שיוזמת, פשוט שיחקנו נגד מכבי תל אביב וזה לא פשוט והצלחנו להיראות טוב. צריך להגיע עם האנרגיות האלה למשחקים הבאים".

על יחסי הכוחות בין הקבוצות :"אני לא הולך להתעסק בזה, מכבי תל אביב בראש הטבלה בזכות, אבל אנחנו מתסכלים רק על עצמינו, ואין ספק שיש הרבה מקומות לשיפור".

"מכבי תל אביב בראש הטבלה בזכות". איתי מרדכי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי