רן קדוש צפוי לפתוח בין הקורות במשחק הגביע מול עכו

רן קדוש
רן קדוש | ערן לוף

שוער המשנה של הפועל חיפה שזוכה להערכה רבה יקבל את ההזדמנות במשחק ביום חמישי. הקשר גילי ורמוט שמתאושש מפציעה אמור לשחק. ככל הנראה החלוץ מאמון קשוע יעזוב בחלון ההעברות בינואר

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול של הפועל חיפה על מכבי נתניה 1:2 בשבת וההעפלה למקום החמישי בטבלה, מחזיקת גביע המדינה רוצה לפתוח ברגל ימין את המפעל, ולנסות להגן על התואר מהעונה שעברה. לקראת המשחק מול הפועל עכו, מתכנן המאמן שרון מימר לאפשר מנוחה למספר שחקני הרכב וביניהם השוער ארנסטס שטקוס.

שוער המשנה רן קדוש צפוי לפתוח במשחק כאשר במועדון התייחסו לכך ואמרו: "גם בשנה שעברה הוכיח קדוש שאפשר לסמוך עליו, מדובר בשוער איכותי והוא יקבל יותר מהזדמנות אחת העונה". גם אשתקד פגשה הפועל חיפה את עכו במסגרת גביע המדינה, וגם אז קיבל קדוש את חולצת ההרכב הראשון. שחקן נוסף שככל הנראה יקבל דקות משחק ואולי אף יפתח הוא הקשר גילי ורמוט, שמתאושש מהפציעה שמנעה ממנו להיות בסגל בשני המשחקים האחרונים מול רעננה ונתניה.

בינתיים, שרון מימר ערך שיחה קצרה עם שחקניו והתייחס לניצחון על מכבי נתניה כאשר שיבח אותם על העמידה הטקטית בעיקר במחצית השנייה. "ראיתי קבוצה אגרסיבית שלא מוותרת ומשחקת נכון, אני גאה בזה" אמר המאמן לשחקנים. בנושא אחר, כפי שפרסמנו החלוץ מאמון קשוע צפוי לעזוב את הקבוצה במהלך חודש ינואר, כאשר בניגוד לעונה שעברה אינו זוכה כלל להזדמנויות ואף לא נמצא בסגל הקבוצה במשחקים האחרונים. 

רן קדוש. צפוי לקבל את הקרדיט בשער נגד עכו בגביע (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי