הפועל תל אביב מנסה לצרף את גיל יצחק מהפועל ראשל"צ

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

האדומים ממשיכים במסע הרכש: אחרי החתמתם של ואלסקיס וקלאודומיר פריירה, בקבוצה רוצים לצרף גם את מלך השערים של הלאומית. בהנהלה מחכים להחלטתה של אלונה ברקת בנוגע לשחרורם של עזרא וממן

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נותנים לקובי רפואה את הסמכות המקצועית לקראת חלון העברות ובנהלה ינסו להוציא לפועל את תוכנית הרכש עליה, דובר בפגישה שהתקיימה אתו. במועדון מבהירים כי המהלכים שאחרי החתמתם של נריוס ואלסקיס וקלאודומיר פריירה יעשו בהדרגה: "שני שחקנים נוספים אמורים להצטרף אבל המהלך מצריך את הסכמת הקבוצות שלהם. רוצים לצרף את חן עזרא או חנן ממן וההחלטה שייכת לאלונה ברקת. הדברים נעשים וזה יקרה ללא לחץ או חיפזון".

בצוות המקצועי של הפועל תל אביב סימנו ראשון את חן עזרא והטענה היא שהוא יכול להנהיג את חוליית הקישור האדומה המשחקת ללא אף שחקן דומיננטי. אחרים טוענים כי חובה להתמקד בחנן ממן ולהציע לו חוזה ארוך טווח. בנוסף יש עניין גם בעדן בן בסט ובניב זריהן.

שם נוסף שאמור לנחות במתחם חודורוב הוא גיל יצחק, חלוץ הפועל ראשון לציון כשהמהלך להחתמתו החל כבר אצל המאמן המפוטר אופיר חיים שהמליץ לצרפו ועכשיו רפואה נתן אישור למהלך.


הפועל תל אביב מחכה לחן עזרא וחנן ממן (דני מרון)

גורם בסביבת המועדון אמר: "כרטיס השחקן של גיל יצחק שייך למכבי שערים ממנה הוא מושאל להפועל ראשון לציון עד סיום העונה. הדרישה של ראשון לציון לקבל כסף מובנת אבל לא נשלם עליו ונוכל להעביר את אחד משחקני המועדון בהשאלה עד סיום העונה כי שיתוף הפעולה עם ראשון לציון שלנו הוא ארוך".

הפועל תל אביב תקיים שלושה משחקים בעשרת הימים הקרובים, שניים בליגת העל ואחד בגביע המדינה. שחקן בקבוצה אמר: "הפועל תל אביב מתמקדת עכשיו אך ורק בדרבי נגד מכבי תל אביב. נהיה אמורים לעשות את ההפרדה מהמשחק בגביע המדינה, אבל בליגה זה מעניין כי נפגוש תחילה את מכבי תל אביב שבמקום הראשון ולאחר מכן את מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א הממוקמת אחרונה בטבלה".

בהפועל תל אביב הבהירו לבלם אדי גוטליב כי המאמן קובי רפואה אינו מוכן לשחרר אותו ועליו להוציא מהראש כול מחשבה על עזיבת הפועל תל אביב.


חיים המליץ, רפואה אישר. גיל יצחק יעבור להפועל תל אביב? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי