אם דסה יעזוב את מכבי ת"א, קונסטנטין צפוי להגיע במקומו

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | דני מרון

המו"מ עם המגן שמסיים חוזה נמשך, אבל הצהובים כבר סימנו מחליף: "בני יהודה הציעה הארכת חוזה, אבל הוא מחכה כי הוא יודע שהוא יכול לעבור אלינו", סיפרו בסביבת המועדון. וגם: באטוקיו שוחרר, גולסה ישוב בדרבי?

(גודל טקסט)

ביום שני ייערך הדרבי הגדול של תל אביב, כאשר הפועל תארח את מכבי, אבל עם כל הכבוד למשחק היוקרתי ולגם לאור העובדה שהצהובים יצרו פער עצום של 16 נקודות מבני יהודה השנייה בטבלה, בקריית שלום כבר החלו לבחון את השוק גם לקראת העונה הבאה.

הסוגיה שמעסיקה מכל את ראשי הצהובים היא עמדת המגן הימני. בקיץ האחרון צורף מאור קנדיל מבני יהודה, עסקה שמוגדרת מבחינתם מוצלחת במיוחד עד כה, אולם מכיון שאלי דסה מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ומולו טרם הושגו הבנות על הארכת חוזה, הם נאלצים בשנית לחפש אחר מגן ימני. מי שסומן כאחד המועמדים המובילים להגיע, אם דסה אכן יעזוב, הוא שי קונסטנטין, גם הוא מבני יהודה כידוע.

אחר קונסטנטין מתבצע מעקב על ידי אנשי מכבי תל אביב מזה תקופה וגורם בסביבת המועדון סיפר לספורט1: "מכבי תל אביב לא עושה מהלכים מקצועיים ללא בדיקות מקדימות. קונסטנטין הוא אחד השחקנים שהקבוצה עוקבת אחריו, גם כששיחק כמושאל בהפועל נצרת עילית. הוא מסיים חוזה בקיץ ויש לו הצעה מבני יהודה להאריך חוזה, אבל הוא ממתין. הוא יודע שאם אלי דסה יעזוב, הוא יגיע במקומו".

מכבי תל אביב נכנסת מיום שני לסבב נוסף של שלושה משחקים בתוך שבוע, כאשר לאחר הדרבי ביום שני נגד הפועל תל אביב היא תפגוש ביום חמישי את הפועל עכו במסגרת גביע המדינה ובשני שלאחר מכן תארח את בית"ר ירושלים במסגרת הליגה. המאמן ולדימיר איביץ' והצוות המקצועי נערכים לרצף המשחקים המשחקים וזוכרים את המשחק החלש שהציגה הקבוצה ב-0:0 נגד היריבה העירונית בסיבוב הקודם, ועדיין מתלבטים כיצד לשחק.


שכטר בדרבי הקודם. מהמשחקים היותר חלשים של הצהובים העונה (דני מרון)

בין השאר איביץ' וצוותו ממתינים לראות כיצד יתאושש אנריק סבוריט מהפגיעה שאילצה אותו לרדת מכר הדשא כבר במחצית הראשונה נגד מכבי נתניה. למקרה שהספרדי לא יהיה כשיר, כבר נבחנות אפשרויות לשינוי בעמדת המגן השמאלי. נגד נתניה היה זה מאור קנדיל שעבר לעמדת המגן השמאלי אחרי החילוף, עמדה בה התקשה לאור הקושי לשחק עם רגל שמאל ועל כן ישנה אפשרות נוספת והיא לפתוח עם יונתן כהן באגף שמאל. 

מי שלא יפתח ככל הנראה אבל בהחלט עשוי לשוב לסגל הוא הקשר אייל גולסה, שנעדר מזה כחודשיים מפציעות. גם אורוש ניקוליץ' הסרבי כשיר ואחרי קרוב לחודש במועדון עשוי ביום שני להתלבש לראשונה. הקשר נרשם שלשום והוא ילבש את החולצה מספר 14.


בתמונת החזרה לסגל אחרי כחודשיים. גולסה (דני מרון)

כריסטיאן באטוקיו שוחרר רשמית ממכבי תל אביב
לאחר שבשבועות האחרונים ניהלו ראשי מכבי תל אביב מו"מ עם הקשר הארגנטיני/איטלקי כריסטיאן באטוקיו, בו לא היה מעוניין המאמן ולדימיר איביץ', הגיעו היום הצדדים לסיכום על התרת חוזהו. הקשר בן ה-26 הצטרף למכבי ת"א בקיץ 2017 ורשם 40 הופעות בכל המסגרות, אולם נפצע בשלהי העונה שעברה ורק לאחרונה שב לכשירות מלאה לאחר שמונה חודשי החלמה. את שערו היחיד כבש נגד מכבי חיפה בינואר שעבר.

באטוקיו אמר לאתר הרשמי: "המועדון ואני הגענו לסיכום הדדי היום. ברצוני להודות ולהביע הערכה ותודה לחברי לקבוצה, למועדון ולאוהדים על התמיכה בי. לצערי, לא הכל עבד כפי שקיווינו ולמרות שהזמן שלי במכבי היה קצר מהצפוי, התאהבתי בתל אביב ובמועדון ואני מאחל למועדון ולאוהדים בהצלחה".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "היה לנו לעונג שכריסטיאן היה חלק ממשפחת מכבי. לכריסטיאן היה חלק חשוב בקמפיין הליגה האירופית שלנו בעונה שעברה ובמיוחד ההופעה שלו במשחק המוקדמות נגד אלטאך. אף אחד לא יכול לשכוח איך השחקנים חגגו איתו כשכבש את השער בסמי עופר. אך לצערנו, כריסטיאן סבל מפציעה נוראית לקראת סוף העונה עובדה שקטעה את ההתקדמות שלו איתנו. כריסטיאן חזר עכשיו לכושר מלא ולאחר שיחות ודיונים עם כריסטיאן, הגענו למסקנה משותפת כי עדיף לכריסטיאן לעבור ולהתקדם ולהבטיח את עתידו במקום אחר. אני מאחל לכריסטיאן את מלוא ההצלחה בעתיד והדלת תמיד תהיה פתוחה עבורו במכבי. בהצלחה כריסטיאן".


באטוקיו חוגג את שערו היחיד במכבי תל אביב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי