גיל יצחק לא ממהר לעבור להפועל תל אביב, קלאודמיר יפתח בדרבי?

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

החלוץ למקורביו: "מי שרוצה אותי, שלא יצפה לקבל אותי בחינם". הרכש הברזילאי יהיה בסגל ליום שני, ואלסקיס עדיין לא בכושר. פייגנבוים ימונה בקרוב לנציג הבעלים. בקבוצה ממתינים להחלטת ב"ש בנוגע לעזרא ולממן

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב מתכוננת לדרבי נגד מכבי תל אביב באצטדיון המושבה ביום שני, כשהמאמן קובי רפואה מתלבט במספר תפקידים בהרכב הפותח או באיוש הסגל. קשר הרכש הברזילאי קלאודמיר יהיה בסגל ועשוי להיות גם בהרכב הפותח החלטה שתתקבל רק באימון המסכם, כשבניגוד אליו החלוץ נריוס ואלסקיס נמצא עדיין בעיצומם של אימוני החזרה לכושר ולא צפוי להיות בסגל הרחב.


חלוץ הפועל ראשון לציון גיל יצחק שוקל לוותר על ההצעה להגיע להפועל תל אביב, שרוצה לקבלו בהשאלה עד סיום העונה ללא תמורה כספית. יצחק מוערך על ידי המאמן קובי רפואה שינסה לשכנעו להגיע למתחם חודורוב, אך חושש שכמות שחקני הקו הקדמי יהפכו אותו לשחקן של דקות מספר בודדות. למקרוביו אמר השחקן: "מי שרוצה אותי, שלא יצפה לקבל אותי בחינם".


חלוץ העבר שייע פיגנבויים אמור לקבל בתוך פרק זמן קצר את תפקיד נציג הבעלים בהפועל תל אביב, ויהיה המתאם המקצועי בין רפואה לאחים איציק ושרון ניסנוב.


במועדון ממתינים להחלטת הפועל באר שבע בנושא השחרור של חן עזרא וחנן ממן ללא תמורה כספית ובכל מקרה הרצון הוא לצרף לפחות אחד מהם תחת חוזה נמוך בהרבה מאשר עליו הם חתומים עכשיו אצל אלונה ברקת, שלא החליטה על המהלך והאופן בו יתבצע אם תחליט לשחרר את שני הקשרים.




עזרא וממן. בהפועל ת"א ממתינים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי