ארד האריך את חוזהו במכבי חיפה עד 2024: "הלב שלי ירוק!"

עופרי ארד
עופרי ארד | מכבי חיפה

הבלם בן ה-21 יישאר לפחות חמש שנים: "חלק מהבסיס שאנו בונים", אמר בלבול. במועדון הודיעו כי מחאת ארגוני האוהדים הסתיימה לאחר פגישה עם ההנהלה, שחר הגיע לאימון. וגם: אכזבה מפוקס, רוקאביצה התאמן בחדר כושר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עופרי ארד נשאר ירוק: הבלם הצעיר, בוגר מחלקת הנוער, חתם היום (חמישי) על חוזה חדש במועדון לחמש השנים הקרובות. החוזה נחתם במשרדי המועדון במעמד הנשיא יעקב שחר. עופרי ארד מצטרף לשני הקפטנים של הקבוצה, נטע לביא ועאיד חבשי, שגם הם גדלו במחלקת הנוער של המועדון וחתמו על חוזים חדשים בקיץ האחרון.

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס לחתימה ואמר: "עופרי שחקן צעיר ומוכשר שמהווה חלק מהבסיס שאנו בונים פה לשנים הבאות. אני מאחל לעופרי הצלחה רבה". מנכ"ל המועדון, אסף בן דוב, הוסיף: "עופרי הוא שחקן בית צעיר ומבטיח נוסף שאנחנו מחתימים לתקופה ארוכה מתוך מחשבה ארוכת טווח לעתיד המועדון, והרחבת בסיס השחקנים לעונות הבאות".

ארד עצמו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "בשמחה והתרגשות עצומה אני ממשיך את הדרך בבית השני שלי מגיל 8, אז גיליתי שהדם שלי ירוק. מכבי חיפה, מועדון ענק שהוא משפחה. חלום שהחל בילדים, דרך הנוער ועד ולבוגרים. מאמין שביחד נצליח להגיע להשגת המטרות המשותפות. גאה להיות חלק מהמועדון ומודה לו על האמון בי. מודה לכל האנשים המדהימים שמלווים אותי, למשפחה היקרה שלי, לאבי נמני, ולכם הקהל הכי מדהים בעולם! הלב שלי ירוק!".


ממשיך בירוק. עופרי ארד (האתר הרשמי)

בתוך כך, הנהלת מכבי חיפה, בראשות המנכ"ל אסף בן דב, ונציגי ארגוני האוהדים, נפגשו אתמול מתוך מטרה כנה להניח לעבר ולפעול למען מכבי חיפה. השיחות התנהלו באווירה חיובית והיה ברור לשני הצדדים כי טובת הקבוצה היא מעל הכל. במהלך הפגישה הגיעו הצדדים להבנות אשר הובילו לסיום המחאה.

אסף בן דב אמר לאתר הרשמי בסיום הפגישה: "אוהדים הם הדבר החשוב שיש לכל מועדון כדורגל. בכל העת עמד לנגד עיניי דבר אחד, הצלחתה של מכבי, מבחינתי זה הדבר החשוב ביותר ולאוהדים יש חלק חשוב בכך".

מבחינה מקצועית, המאמן מרקו בלבול יקבל את כל שחקני הנבחרות ובסוף השבוע יערוך אסיפה לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום שני. בלבול אינו מתכוון לבצע שינויים רבים לעומת ההרכב שניצח את סקציה נס ציונה, כאשר החלוץ מוחמד עוואד צפוי לקבל הזדמנות בהרכב על חשבונו של יאניק ווילדסחוט. חלוץ אחר, ניקיטה רוקאביצה, התאמן היום בחדר הכושר ולא יחד עם חבריו על המגרש, אימון בו צפה גם הבעלים יעקב שחר שהגיע למתחם, אבל בקבוצה הבהירו כי מדובר ברצון להפחית מהעומס שמוטל עליו והוא אמור לפתוח כרגיל ב-11.


"אוהדים הם הדבר החשוב שיש לכל מועדון כדורגל" (אריאל שלום)

לעומת רוקאביצה, הבלם טרנט סיינסבורי צפוי להיעדר בגלל פציעה ומי שצפוי להמשיך על הספסל ועדיין לא הצליח למצוא את מקומו בהרכב הוא הקשר הקמרוני ז'אנדו פוקס. במועדון טוענים כי הקשר עדיין לא מפגין יכולת מספיג גבוה כדי לשלבו על חשבונם של נטע לביא ויובל אשכנזי, אומנם מדובר בשחקן זר אבל צריך להתאמץ יותר כדי להיות ב-11" אמר גורם בחיפה. החלוץ ירדן שועה אינו נמצא בשלב זה בתמונת ההרכב ויחכה להזדמנות שלו מהספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי