צפו בתקציר: הפועל חיפה ניצחה 1:2 את קריית שמונה

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

האדומים מהכרמל כבר במקום הרביעי בטבלה אחרי הניצחון השני ברציפות מצמד של נס זמיר. בצד השני, הפסד ראשון לקובי רפואה, קבוצתו עמוק בתחתית. אלמוג בוזגלו פונה לרמב"ם

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגת העל יצא אחר הצהריים שבת לדרך  באצטדיון סמי עופר שם ניצחה הפועל חיפה את הפועל קריית שמונה 1:2. שחקניו של חיים סילבס, שהביסו במחזור הקודם 0:3 את הפועל תל אביב וקטעו בכך רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, השיגו ניצחון שני ברציפות ומשחק שלישי ברצף ללא הפסד, ועלו לפחות זמנית למקום הרביעי בטבלה עם 15 נקודות.

האורחת עם מאמנה קובי רפואה שרשם ניצחון בכורה במשחקו הראשון בקבוצה בשבוע שעבר עם 1:2 על הפועל רעננה, רשמה הפסד ונותרה במקום העשירי בטבלה עם שבע נקודות בלבד.

הפועל חיפה עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה התשיעית. אלמוג בוזגלו מצא עצמו חופשי לחלוטין באגף ימין, התקדם עד לרחבה ומסר כדור נהדר אל נס זמיר שבעט לפינה הקרובה ופנימה. בדקה ה-32 כבר 0:2 לחיפה שנראתה נהדר.. התקפה קבוצתית מושלמת הסתיימה בבישול של גידי קאניוק לנס זמיר, שבעט לפינה הרחוקה של השער והשלים צמד פרטי.


נס זמיר חוגג צמד פרטי (מאור אלקסלסי)


אלמוג בוזגלו. נפצע, הוחלף ופונה לבית החולים (מאור אלקסלסי)

קריית שמונה לא ויתרה, והצליחה לצמק ל-2:1 בדקה ה-45 על סף השריקה להפסקה. קיליאן שרידן השאיר כדור לעומר לקאו שבא מאחור ובעט כדור חזק ומדויק לרשתו של בוריץ'. קשר הפועל חיפה אלמוג בוזגלו שהציג משחק טוב פרק את כתפו בדקה ה-41, הוחלף ופונה לבית החולים רמב"ם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי