החיזוק בדרך: מכבי נתניה הודיעה על סיכום עם מגן סרבי

זלאטן שחוביץ'
זלאטן שחוביץ'. יחזור לפרטיזן? | פרטיזן בלגרד

זלאטן שחוביץ' בן ה-19 ינחת בישראל ביום חמישי ויתחום לאחר בדיקות רפואיות. יחמיר היקה שמע לראשונה מהתקשורת על הרצון לשחררו ומתכוון לדרוש את מלוא שכרו עד תום העונה. במבה לסינה יבחן בקבוצה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה אתמול (ראשון) על כך שהקשר יחמיר היקה והמגן השמאלי בן תורג'מן אינם בתוכניות המקצועיות של הצוות להמשך העונה, אך כעת מסתבר כי מי שהופתע מכך מאוד הוא האלבני, שכלל לא היה מודע למהלך.

לספורט1 נודע שהקשר סיפר למקורביו כי שמע על הדבר לראשונה מהתקשורת, כתוצאה מההודעה שפירסם המועדון, מבלי שאף אחד מאנשי הצוות שוחח איתו על כך לפני כן. היקה, שמסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית, ידרוש לקבל את מלוא חוזהו בתמורה לעזיבה. 

אופציה נוספת היא שנתניה תשלים את שכרו בקבוצה החדשה אליה יעבור, כאשר האלבני משתכר סכום הקרוב ל-200 אלף דולרים בעונה. מי שמתעניינת לאחרונה בצירופו היא העולה החדשה, סקציה נס ציונה, שבשורותיה משחק אלבני אחר ואחד מחבריו של היקה בארץ, סבין לילאיי.


היקה. ידרוש את מלוא שכרו כדי לחתום על טופס השחרור (אודי ציטיאט)

בעניין אחר, מכבי נתניה מצאה פתרון לעמדת המגן השמאלי כאשר המועדון הצהוב-שחור הודיע על כך שזלאטן שחוביץ', שחקנה הסרבי בן ה-19 של פרטיזן בלגרד סיכם את תנאיו בקבוצה. שחוביץ', שלא יצא עם קבוצתו למחנה אימונים ויגיע ללא תמורה, צפוי לנחות בישראל ביום חמישי הקרוב.

החתימה על החוזה תהיה רק לאחר שיעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות המקיפות, זאת בשל הפציעה הקשה ממנה סבל בעבר. קבוצתו הנוכחית תקבל 10% ממכירה עתידית. בינתיים, החלוץ בן ה-22 במבה לסינה, ינחת במהלך היום בישראל וייבחן במועדון בימים הקרובים.

בנוגע לבן תורג'מן, גם הוא לא יעזוב עד שימצא קבוצה כשמספר קבוצות מהליגה הלאומית מתעניינות בשירותיו. מי שכן עזב אמש הוא השוער גולן אלקסלסי, שהושאל להפועל עפולה מהליגה הלאומית עד תום העונה. רז כרמי, שחתם בתחילת העונה על חוזה לעונה אחת, יהיה חלק מהרוטציה, כשבנתניה סיפרו שיש אף כוונה לצרף שוער נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי