בבני יהודה מאמינים: "אפשר לזכות בגביע המדינה"

שחקני בני יהודה
שחקני בני יהודה | דני מרון

הכתומים מקווים להכניע את מכבי תל אביב ולהשיג את הכרטיס לאירופה, המאמנים אדרי ואסייג מתכננים שמירה לוחצת על מרכז השדה הצהוב. "מאפיית שיבולת השרון" תשלם סכום חסר תקדים עבור חסות

(גודל טקסט)

 המון אמונה וביטחון בבני יהודה לקראת משחק גמר גביע המדינה מחר נגד מכבי תל אביב (חמישי, 20:45 באצטדיון טדי). כעשרת אלפים אוהדים ילוו את הקבוצה במטרה לדחוף את השחקנים של כפיר אדרי ויעקב אסייג לזכייה בתואר.

הקפטן איציק עזוז סיפר כי הוא וחבריו סופרים את השעות עד ליציאה מהמנהרה בטדי אל תוך המגרש במעמד נשיא המדינה רובי ריבלין. שחקן אחר בקבוצה טען בביטחון כי מחר בלילה הגביע יעשה את דרכו לשכונת התקווה ויהפוך את ההגעה לאירופה לעונה מוצלחת.

אצל רבים מאוהדי הקבוצה קיימת אכזבה מהעובדה שהחלוץ הנערץ עליהם פדרו גלבאן אינו מתוכנן להרכב הפותח ואמור להיות משולב רק במהלך המשחק. הקבוצה תקיים אימון בוקר מוקדם במגרש בשכונה ותצא להשלמת ההכנות בבית מלון בירושלים. המאמנים אדרי ואסייג אמורים להציב במרכז המגרש שחקנים שאמורים לפקוח עין על רובן מיקאל ואיל גולסה, השחקנים היצירתיים של מכבי תל אביב.

המגן הימני מאור קנדיל יזכה לעזרה מהבלם איציק עזוז בשמירה על חלוץ האגף טל בן חיים. שני שחקני בני יהודה שון גולדברג ויונתן כהן ישובו לאחר המשחק לשורות מכבי תל אביב, לאחר שהשאלתם תסתיים. את הקבוצה תאמץ בסכום שיא "מאפיית שיבולת השרון", שתשלם 100 אלף שקל עבור משחק זה בלבד.

ההרכב המשוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, טל כחילה, איציק עזוז, שון גולדברג, טייאג'ין ז'ייטה, אנטוניו מרשיץ', רועי גורדנה, יונתן כהן, אלון תורג'מן, נריוס ואלסקיס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי