אבוקסיס עשוי לפתוח עם בלילתי וחוזז, איציק ברוך: "גם ב-2003 התחלנו כחוויה"

מתן חוזז
מתן חוזז | עדי אבישי

בני יהודה והפועל רמת גן מוכנות לשחזור חצי גביע המדינה מהעונה שעברה. מאמן הכתומים יהנה מסגל מלא, בעוד ששחקן העבר של האורדונים ינסה להפתיע: "הגמר ב-2003 היה המשחק האחרון שלי כשחקן - הכי מתוק שאפשר"

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע בני יהודה תחל את דרכה בסיבוב ח' של המפעל, כשתתארח מחר (שישי, 14:00) אצל הפועל רמת גן מתחתית הליגה הלאומית. בשכונה לא מקלים ראש ביריבה הרמת גנית, בהתמודדות שתהיה שחזור של משחק חצי הגמר מהעונה שעברה.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, כאשר גם רועי גורדנה, שמחלים מניתוח בקע, יהיה בסגל ויפתח על הספסל. המאמן צפוי להמשיך עם אותו הרכב שרץ לאחרונה בליגה למעט שינוי אחד, כאשר אלי בלילתי יפתח בעמדת המגן השמאלי במקום בן תורג'מן. שינוי נוסף עשוי להיות הרכבתו של מתן חוזז על חשבון מאוויס צ'יבוטה, בחלק הקדמי.

"משחק גביע יותר חשוב ממשחק ליגה, כי בגביע אין דרך חזרה ואי אפשר לתקן", אמר אבוקסיס לקראת המשחק, "אנחנו פוגשים קבוצה טובה, עם שחקנים טובים ומצפה לנו משחק קשה, נעשה הכל כמובן כדי לנצח", הוסיף המאמן.

אבוקסיס
אבוקסיס. שלא יופתע (דני מרון)

הפועל רמת גן: "אנחנו מגיעים במומנטום טוב"
הפועל רמת גן, שמסובכת בתחתית הליגה הלאומית, תנסה להדיח את מחזיקת הגביע בני יהודה כשתארח אותה מחר באצטדיון רמת גן. האורדונים נמצאים במומנטום לא רע בליגה, ומאז חילופי המאמנים והגעתו של מאמן קבוצת הנוער איציק ברוך, שמונה לתפקיד מאמן הבוגרים, הם לא נוצחו בארבעת משחקי הליגה האחרונים בתוכם סיימו בתיקו נגד הפועל ת"א והפועל כפ"ס וניצחו את קטמון שמדורגת במקום השלישי. הקבוצה עברה תלאות רבות ושני חילופי מאמנים מאז תחילת העונה ונכון לעכשיו מבוסס הסגל על ישראלים בלבד, אחרי שהזרים שוחררו. עופרי ארד, הבלם המושאל ממכבי חיפה, פצוע ועשוי להיעדר וגם שמוליק מלול אינו כשיר וכנראה לא ישחק.

"אנחנו מגיעים במומנטום טוב, אחרי ארבעה משחקים שלא הפסדנו ואנחנו מתייחסים למשחק מאוד ברצינות. רוצים להמשיך לשלב הבא", אמר המאמן ברוך לקראת ההתמודדות, "עשינו הכנה טובה ואנחנו מאוד מאמינים בעצמנו שאפשר לעשות את זה, גם מול יריבה שעדיפה עלינו מליגת העל". ברוך עצמו, הניף גביע בתור שחקן, כששיחק במדי רמת גן ואף כבש בדו קרב הפנדלים, בעוד הקבוצה זכתה בגביע בעונת 2003: "זה היה במשחק האחרון שלי כשחקן פעיל. אני אומר לשחקנים שיקחו את המשחק כחוויה, כי ככה התייחסנו לזה ב-2003. זה התחיל כחוויה וזה נמשך בחלום של שלושה חודשים, שהסתיים בצורה הכי מתוקה שאפשר", סיפר המאמן בהתרגשות.

איציק ברוך
איציק ברוך. חוויה (הפועל רמת גן)

הרכבים משוערים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, אלי בלילתי, סתו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה (מתן חוזז), נריוס ואלסקיס.


הפועל רמת גן:
טל בומשטיין, ליאור לוי, אושר אבו (עופרי ארד), עדי תמיר, שגיב כהן, יוסי מקונן, מוחמד אבו פאני, שרון זיסו, לירן רוטמן, דולב חזיזה, לירן שרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי