בחדרה הרגיעו את אנשי נתניה: כר הדשא אצלנו טוב

איסמעיל ריאן מול ויקי כחלון
איסמעיל ריאן מול ויקי כחלון | דני מרון

בקבוצה מליגת העל מודאגים בעקבות מזג האוויר הסוער שצפוי במשחק הגביע (שישי, 14:00). ויקי כחלון ישוב להרכב לראשונה מאז הפציעה, גם קונסטנטינוס יפתח. אביטן הודה: "יחסי הכוחות ברורים"

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ישימו מחר (שישי, 14:00) את מאבקי העלייה לפלייאוף העליון בצד, כשיתארחו בעפולה אצל הפועל חדרה המקומית במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

בעקבות מזג האוויר הסוער שצפוי להיות בשעת המשחק, אנשי הקבוצה שוחחו בעניין עם אנשי חדרה שהבהירו להם: "כר הדשא באצטדיון טוב וניתן יהיה לקיים את המשחק".

כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, החליטו לבצע רוטציה בהרכב כשלא פחות מחמישה שינויים צפויים: השוער גולן אלקסלסי, שבתחילת השבוע עוד היה מבוקש בהפועל רעננה, יזכה לדקות משחק וצפוי לפתוח, ולא פחות משלושה שינויים נוספים צפויים בחלק ההגנתי: ויקי כחלון ישוב להרכב לראשונה מאז הפציעה ויפתח, טים הויבך יפנה מקומו לדודי תירם והשינוי המפתיע ביותר יהיה הצבתו של וויסאם עייאשה, מגן קבוצת הנוער במקומו של קובי מור. עדי קונסטנטינוס, שמרשים באימונים בשבועות האחרונים, יפתח במקומו של ניקו אולסק שיזכה למנוחה.

בהפועל חדרה יגיעו למשחק מחר לאחר הניצחון המרשים 0:4 על עירוני רמה"ש, וכשהקבוצה יכולה למצוא עצמה במאבקים על העלייה לליגת העל. המאמן ניסו אביטן לא ישתף שחקנים שבספק והבהיר כי המשחקים בליגה, מעט יותר חשובים.

ויקי כחלון משמאל. חוזר (דני מרון)
ויקי כחלון משמאל. חוזר (דני מרון)

"יחסי הכוחות ברורים. נתניה קבוצה מצוינת והיא הפייבוריטית", אמר אביטן לספורט1. "אנחנו מבחינתנו באים ליהנות מהמפעל ומהחוויה ונקווה לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. אנחנו מבינים שהסיכוי שלנו לזכות בגביע קלוש מאוד אבל לא נוותר מראש".

מזג האוויר הסוער: "אלו דברים שלא תלויים בנו. המשטח עצמו באצטדיון הוא משטח מצוין. אם המשחק ייפסל זה לא יהיה על המגרש".

מבחינה מקצועית, שינוי אחד צפוי מההרכב שפתח ב-0:4 בתחילת השבוע על עירוני רמת השרון. מנשה זלקה, יחזור מריצוי הרחקה של חמישה כרטיסים צהובים ויפתח במקומו של עלי חטיב, שבעצמו ירצה עונש שכזה.

ניסו אביטן. מודע ליחסי הכוחות (מתוך פייסבוק)
ניסו אביטן. מודע ליחסי הכוחות (מתוך פייסבוק)

הרכבים משוערים
הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, אליאס זאנה, יעקב אבבה, סמיר באירקטרביץ', דיא לבאבידי, מנשה זלקה, דוד הלל, איילון ירושלמי, סלים עמאש, ויטלי גנון, אסי גומה.

מכבי נתניה: גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, דודי תירם, ברנקו ורגוץ', עיסאם עייאשה, עדי קונסטנטינוס, דן גלזר, אביב אברהם, ערן לוי, דיא סבע, אלחסן קייטה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי