יו"ר בית"ר כפ"ס: "רוצים לפגוש את ב"ש, גם דרבי מתאים לנו"

נס ציונה חוגגת על סכנין
נס ציונה חוגגת על סכנין | דני מרון

אחרי שהדיחה את הפועל קטמון, חוגגת הקבוצה מליגה א' את העלייה לשמינית: "אם נקבל קבוצה גדולה, 20 אחוז מההכנסות יועברו לשחקנים". בנס ציונה היממו את סכנין, המצטיין סהר לוי אמר: "הלוואי נקבל את מכבי חיפה"

(גודל טקסט)

ערב של הפתעות בסיבוב ח' של גביע המדינה. רק היום הסיבוב יצא לדרך, אבל כבר נרשמו שתי הפתעות משמעותיות כאשר סקציה נס ציונה ובית"ר כפר סבא עשו את הבלתי ייאמן ועלו לשמינית הגמר – הראשון הדיחה את הפועל קטמון מהלאומית, סקציה את בני סכנין מליגת העל.

כפר סבא המשיכה בדרך המצוינת מהליגה ועברה קבוצה נוספת מהליגה הלאומית – אחרי שבסיבוב שעבר זאת הייתה בית"ר תל אביב/רמלה שנעצרה על ידי הקבוצה מליגה א', כעת זאת הייתה הפועל קטמון שהודחה.

יו"ר בית"ר כפר סבא, מקסים סוסן אמר לאחר המשחק: "אני שמח על הניצחון. הגיע לנו לנצח כי היינו יותר טובים וסגרנו מעגל ספורטיבי מול קטמון שהפריעו לנו לעלות ליגה בעבר. אמרתי לשחקנים שאם נקבל בסיבוב הבא קבוצה גדולה בבית שלנו אז 20 אחוז מההכנסות יהיו בונוסים בשבילם, כך שאנחנו רוצים לקבל או את הפועל באר שבע או את בית"ר ירושלים, האמת גם דרבי מול הפועל כפר סבא מתאים לנו. בינתיים ננוח ונמשיך הלאה בליגה".


אכזבה בסכנין. ההפתעה הכי גדולה עד כה בגביע העונה (דני מרון)

גם האוהדים של סקציה נס ציונה המשיכו את השמחה הגדולה שמביאה קבוצתם מתחילת העונה. נס ציונה, גם היא מליגה א', מדורגת במקום הראשון עם 14 ניצחונות ותיקו אחד והקבוצה שומרת על מאזן מושלם גם בגביע המדינה. למרות מזג האוויר הכבד עמדו שחקני נס ציונה דקות ארוכות ושרו עם הקהל שלהם. מאמן הקבוצה, עופר טלספפה, אמר בסיום: "הרגשה מדהימה. שאפו גדול לשחקנים ואני שמח בשבילם. אני הכי שמח בעולם כי השחקנים באו מחויבים ועבדו כמו מטורפים. נמשיך את הלילה בחגיגות ספונטניות. שלב הבא? קבוצה גדולה, כי ברבע הגמר כאשר יש שני משחקים אז אין לנו סיכוי".

כוכב המשחק, סהר לוי, אמר: "תענוג גדול. הגענו מוכנים ועם משמעת טקטית ועבודה קשה. לא כל יום יוצא לנו לפגוש קבוצה מליגת העל ואני שמח שעזרתי עם שני שערים. אני מקווה שבשלב הבא נפגוש קבוצה גדולה אצלנו בבית, הלוואי מכבי חיפה".


נס ציונה ממשיכה לחגוג העונה. סהר לוי חולם על מכבי חיפה (דני מרון)

גם הפועל חיפה עלתה לשמינית הגמר בזכות 1:2 על הפועל פתח תקווה והמאמן ניר קלינגר אמר בסיום: "אנחנו עשינו את המשימה לקשה, כי הגענו לחמישה מצבי הבקעה וזה לא מתקבל שלא כבשנו, יכולנו לשלם ביוקר. לא רצינו להיות בחגיגה של הקבוצות המודחות ולכן שיחקנו עם ההרכב החזק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי