סאבו צפוי לעמוד לוועדת משמעת, בן זקן: "מאוד מרוצה"

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים שבע רצון מהעלייה לשמינית גמר הגביע: "הכי חשוב שהשגנו את התוצאה שרצינו". הקשר הורחק לאחר שצעק לשופט "פאק יו" וכנראה ייענש. ניר ברקוביץ': "לא ניצחנו בתוצאה, אבל כן ביכולת"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים אמנם השיגה הערב (חמישי) את הכרטיס לשמינית גמר גביע המדינה בזכות 1:2 על הפועל ראשון לציון, אבל היכולת שהציגה הקבוצה מול היריבה מהליגה הלאומית הייתה רחוקה מלהרשים ולא היה חסר הרבה שהאורחים מהבירה היו מסתבכים ומוצאים את עצמם מחוץ לשלב 16 האחרונות.


המאמן בני בן זקן, ששמע לאורך המחצית השנייה וגם בסיום המשחק קריאות "תתפטר" מחלק מהאוהדים ביציע, אמר בתום ההתמודדות: "אני מאוד מרוצה, כי עלייה לשלב הבא זה מה שחשוב. המחצית הראשונה לא הייתה טובה, אבל ההמשך היה יותר טוב. בסופו של דבר השגנו את התוצאה וזה הכי חשוב".




המאמן גם התייחס להרחקתו של אריק סאבו, שבעקבות מילים מיותרות לשופט דניאל בר נתן הורחק בכרטיס אדום ויחמיץ את הפועל חיפה ביום שני: "עוד נראה מה היה בדיוק, נבדוק ונברר. הוא השאיר אותנו במצב בעייתי, אך התגברנו על זה". יש לציין כי סאבו, שאמר לשופט "פאק יו", צפוי לעמוד גם לוועדת משמעת בתוך הקבוצה.



בן זקן. סירב להתייחס לקריאות הקהל (דני מרון)


בן זקן הוסיף גם על אי שילובו של יוסי בניון: "הוא אמור היה להיכנס, אבל האדום טרף את הקלפים ופחדנו משוויון. חשבנו על לנצח ואני שמח שזה קרה".


המצטיין במשחק, כובש הצמד אנתוני וארן, הוסיף: "הכי חשוב שעלינו שלב. זה לא היה משחק טוב שלנו, אבל לפעמים צריכים לנצח גם ככה. כיף להבקיע צמד שעזר לקבוצה. בתקופה האחרונה אני מקבל דקות ואני שמח בבית"ר ירושלים. לא הבנתי למה סאבו הורחק. הקריאות למאמן? זה חלק מהמשחק והכי חשוב שבתקופה האחרונה אנחנו מנצחים".



וארן, כובש הצמד. "העיקר הניצחון" (דני מרון)


המאמן המפסיד, ניר ברקוביץ', היה שבע רצון על אף ההפסד ואמר: "אנחנו בכלל לא מאוכזבים. אמנם לא ניצחנו בתוצאה, אבל ניצחנו בכדורגל. במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, הפועל ראשון לציון. שאפו לשחקנים. לא היינו מרוכזים בפס האחרון, אבל זה קורה וזו היסטוריה. הלחם והחמאה היא הליגה וזה מה שמעניין. רצינו לנצח, אבל לפעמים רוצים וזה לא הולך".



ניר ברקוביץ'. מרוצה מהיכולת וחוזר להתרכז בליגה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי