בכר יעלה מול נצרת עם הרכב משני, וואקמה ושהר מחוץ לסגל

תומאש פקהארט
תומאש פקהארט | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע יעניק מנוחה למספר מכוכביו, החלוצים הפצועים ייעדרו מהתמודדות בעילוט במסגרת סיבוב ח' כמו גם ג'ון אוגו המושעה. טאהא ואוחנה יפתחו, פקהארט יוצב בחוד

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע לא מקלה ראש באחי נצרת, יריבתה מחר בגביע המדינה (שבת, 20:00). עם זאת, המשימה לחלוף על פני המדורגת שלישית בליגה הלאומית תופקד ברגליהם של שחקני ההרכב השני, מחוזקים בלואי טאהא, אורן ביטון ומיכאל אוחנה.


דודו גורש צפוי לפתוח בין הקורות, כאשר בקרבתו ינועו ככל הנראה חתאם עבד אלחמיד, דור אלו ומתן אוחיון. מיגל ויטור והברך הפגועה יתחילו בימים הקרובים תהליך שיקום, ועדיין לא ברור מתי הבלם הספרדי יעמוד שוב לרשות הצוות המקצועי. מנגד, וובה בראון מיועד לפתוח מחר ב-11 של הטוענת לדאבל, כמו גם מהארן ראדי ודן איינבינדר. מאור מליקסון עשוי לקבל פטור מהמשחק.




מי שייעדרו הם החלוצים הפצועים טוני וואקמה (קרסול) ובן שהר (כף רגל) שלא יהיו בסגל, ובצוות הרפואי מקווים שהמנוחה תזרז את חזרתם לכשירות. החוד הדרומי יתבסס הפעם על תומאש פקהארט, גיבור הניצחון באשקלון, ועל גיא מלמד.



פקהארט. גיבור הניצחון ישוב להרכב של בכר (דני מרון)


ג'ון אוגו ניצל את השעייתו מהמשחק בגלל צבירת צהובים לביקור משפחתי במולדתו; מיום שני נמצא הגרזן הניגרי בלאגוס, שם נחת עם תוכנית אימונים אישית. כחלק מתפריט האימונים אוגו שומר על כושר בריצות למרחקים ארוכים ואף תיעד את אחת מהן בחשבון הטוויטר שלו. על-פי התוכנית הוא אמור לחזור מחר לישראל ולהצטרף בשבוע הבא להכנות לקראת משחק הליגה מול בני יהודה ביום שלישי.

Keeping fit on the street of LAGOS!! pic.twitter.com/FuObMkUcat

— John Ogu (@ogujohnugo) January 4, 2018

הקבוצה של ברק בכר יצאה אחר הצהריים לבית המלון בטבריה, בו תשלים את הכנותיה לקראת המשחק בעילוט. האדומים עוקבים אחר דיווחי החזאי התורן באשר לתנאי מזג האוויר שישררו במוצאי שבת בגליל התחתון. נכון לעכשיו המשחק יתקיים במועד המתוכנן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי