בקריית שמונה מעודדים: "ניצחון בגביע והעונה עוד חיה וקיימת"

שחקני עירוני קריית שמונה
שחקני עירוני קריית שמונה | דני מרון

בקבוצה של סילבס מקווים לעבור שלב בגביע המדינה מול עפולה (שלישי, 20:00), במשחק שנדחה בעקבות מזג האוויר. ריאן יעמוד לועדת משמעות. ניצן יעבור בדיקה וההערכה כי ייעדר לפחות שבועיים. צלישר יפתח ממול

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

סיבוב ח' של גביע המדינה יסתיים רק מחר (שלישי, 20:00) כאשר עירוני קריית שמונה תארח את הפועל עפולה. המשחק נדחה בשל סערה מלפני שבועיים וכעת ינסו שתי הקבוצות להעפיל לשמינית הגמר שם תחכה להם הפועל שפרעם מליגה א'. בקריית שמונה מגיעים במצב רוח מרומם למשחק כאשר הקבוצה עצרה בסוף השבוע מפולת של ארבעה הפסדים ברציפות עם תיקו ביתי מול בית"ר ירושלים וכעת ינסו במועדון גם לרשום ניצחון.

חיים סילבס צפוי לא לערוך שינויים גדולים בהרכב הקבוצה והקשר עומר לקאו צפוי לקבל את הקרדיט. מרקוס דיניז וסאן מנחם יחזרו לאחר הרחקה כאשר החלוץ שובל גוזלן סוחב פציעה ובספק למשחק. מי שעוד נמצא בספק הוא הקשר איסמעיל ריאן, אך אי הכללתו בסגל תהיה החלטה משמעתית. ריאן היה אמור להיות המחליף השלישי במשחק מול בית"ר אך התעכב בחילוף והדבר גרם לזעם אצל סילבס, שהחליט לא להכניסו ואף להעמידו לוועדת משמעת. "מה שריאן עשה לא מקובל והוא יצטרך לתת את הדעת על כך", אמרו במועדון.

מי שבטוח לא ישחק הוא השוער איתמר ניצן, שנפצע בשבת ואף הוחלף במהלך המחצית השנייה. ניצן יעבור מחר בדיקה והחשש כי הוא סובל מקרע במותן כסל. ההערכה כי לפחות שבועיים ייעדר השוער ולא מן הנמנע כי אף לתקופה ממושכת יותר. שחקן בקבוצה סיפר לקראת המשחק: "ניצחון בגביע והעונה שלנו עוד חיה וקיימת"


ריאן (ערן לוף) 

מהצד השני בעפולה מגיעים למשחק הזה מרוצים לאחר ניצחון חוץ חשוב בליגה על אחי נצרת בתוצאה 1:0. בקבוצה אומנם מודעים ליחסי הכוחות אך מאמינים כי במשחק אחד יוכלו להפתיע את הקבוצה מליגת העל. במועדון דיברו גם על העובדה כי המשחק יועבר במלואו בשידור ישיר יאפשר לשחקנים הצעירים להרשים מאמנים מהליגה הראשונה. 

הרכבים משוערים:
עירוני קריית שמונה: מג'די זועבי, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, עומר לקאו, אחמד עאבד, נייג'ל האסלבנק, שובל גוזלן (שון וייסמן).

הפועל עפולה: רון שושן, סהר בן מנשה, גיזי דורבור, דימיטרי ריזוק, ניב סרדל, דודי טויטו, ערן אזרד, נתנאל גולדמן, עומר צלישר, יובל שאוואט, מטיאס מרטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי