מסאיי דגו: בעיניי פיבוריטית יש רק על הנייר

דגו
דגו | אודי ציטיאט

התרגשות גדולה לקראת הדרבי הראשון בכפר סבא בשמינית גמר גביע המדינה (שלישי, 19:05), והמאמן התייחס ליחסי הכוחות. בבית"ר מקווים להדיח קבוצה שלישית מלאומית. סרור: "הכוחות שווים במשחק הזה"

(גודל טקסט)

היסטוריה בעיר כפר סבא שתארח לראשונה דרבי בין הפועל מהליגה הלאומית לבין בית"ר מליגה א' (שלישי, 19:05) בשמינית גמר גביע המדינה. הדרבי הפך לגולת הכותרת בעיר ובשני המועדונים מקווים למלא ככל שניתן את היציעים באצטדיון לויטה. בהפועל מודעים לכך כי קבוצתם עדיפה ופייבוריטית במשחק הזה למרות שהקבוצה נמצאת בנסיגה מסוימת לאחרונה ואף סיימה בשישי האחרון בתיקו 2:2 מול בני לוד החלשה.

הקבוצה אומנם עדיין במקום השני בליגה אך במועדון חוששים מנפילת מתח במשחק מול קבוצה נחותה יותר. מי ששומר על הפאסון הוא מסאיי דגו שאמר לקראת המשחק: "אומנם יש הבדלי ליגות אבל מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה שהעיפה שתי קבוצות בכירות מהליגה הלאומית. בית"ר היא קבוצה טובה עם מאמן מצוין ובעיניי פייבוריטית יש רק על הנייר. עבדנו קשה בימים האחרונים ולמדנו אותם וננסה להביא את זה לכר הדשא". עומד פדידה ייעדר מהמשחק ואילו יהב אפריאט ערך אימון מלא ויחזור לסגל.

מהצד השני בית"ר מגיעה למשחק הזה ברגשות מעורבים. הקבוצה הייתה בכושר מצוין אך בשישי האחרון אכזבה כאשר סיימה בתיקו מאופס מול קביליו יפו. המאמן נועם שוהם ערך שיחה ארוכה לשחקנים ובה דיבר בעיקר על כך שהשחקנים צריכים להשאיר את הפיקנטריה אל מחוץ למגרש. כוכב הקבוצה עידן סרור אמר לקראת ההתמודדות: "אין ספק שזה עושה משהו מיוחד כי מדובר בדרבי ושמינית גמר אבל הרבה שחקנים חולמים להמשיך את המסע הזה. יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לעבור את הפועל למרות הכבוד הגדול שיש לנו. אני מאמין שאם נבוא ממוקדים כמו מול קטמון ותל אביב רמלה נוכל לעבור אותם. יחסי הכוחות שווים במשחק הזה".


מוכן לדרבי. דגו (אודי צטיאט) 

הרכבים משוערים:
הפועל כפר סבא: בן ויצמן, מיקי יאזו, דושאן מאטוביץ', טום שלח, תומר לוי, בן כוואז, איתי אלקסלסי, עידן דוד, דן עזריה, פיטר נווארה, שארנס דרווידס.

בית"ר כפר סבא: תמיר ללו, ניב שראל, סולי צמח, אלעד שיק, רועי הררי, דניאל אגמי, שני דוד, עידן סרור, עבדאללה עזאם, אבי מסיקה, אלנתן סלמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי