אכזבה בהפועל עכו: "לא עושים חילוף בקרן"

איציק טוויזר
איציק טוויזר | מאור אלקסלסי

שחקני העולה החדשה קיבלו בתורה קשה את ההדחה מגביע המדינה. החלוץ ליאל ספורטס הושאל מהפועל באר שבע, עדיין לא ברור עתידו של פייסל מוליץ'

(גודל טקסט)

אווירה קשה בהפועל עכו לאחר ההדחה מגביע המדינה מול הפועל חיפה. בדומה למשחק הליגה מול באר שבע, שוב הציגה עכו משחק טוב בעיקר במחצית השנייה ואף יכולה הייתה לכבוש שערים נוספים שהיו עוזרים לה להגיע לשלב הבא, אך דווקא החלק ההתקפי סבל מחוסר ריכוז.

"היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח את המשחק ובמקום זה ספגנו בצד השני", אמרו הבוקר שחקני עכו. במועדון אף הביעו ביקורת על החילוף של לוטם זינו, שנכנס למשחק במהלך כדור הקרן ממנו הגיע השער. "אסור לבצע חילוף במהלך כדור קרן, זה משבש את השמירה של שחקני ההגנה", ביקר הבוקר גורם במועדון.

בכל מקרה, בעכו מתחילים לחשוב כבר על משחק הליגה הקרוב בשבת, שוב מול הפועל חיפה. בעכו ישמחו לוותר על הגביע תמורת שלוש נקודות בליגה אך מבינים כי לא מצפה להם עבודה קלה. במקביל, במועדון מחכים לחיזוק שיגיע עד שבוע הבא, ובעיקר לחיזוק בקרב השחקנים הזרים. בתחילת השבוע היו צריכים להגיע להתרשמות שני שחקנים מקולומביה, אבל זה התעכב וכלל לא ברור היום אם יגיעו לישראל. בגזרת הישראלים בעכו קיבלו מושאל חדש מהפועל באר שבע, בדמותו של החלוץ ליאל ספורטס. ספורטס ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקווה והפועל ירושלים מהליגה הלאומית לא שותף בשום משחק במדי באר שבע העונה, ובעכו יצטרכו להכניס את השחקן לכושר משחק.

איציק טוויזר
איציק טוויזר. לא מחליפים בקרן (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, עדיין לא ברור עתידו של החלוץ פייסל מוליץ'. כפי שפורסם אתמול בספורט1 החלוץ החליף סוכן לאחרונה וחזר לשירותיו של דודו דהאן אך בעכו עדיין טוענים כי לא יקבל שחרור לאף קבוצה, כולל להפועל תל אביב, ללא תמורה. בעכו גם ציינו כי מוליץ' סבל לאחרונה ממתיחה קלה ובצוות המקצועי החליטו להשאירו מחוץ לסגל אך החלוץ צפוי לחזור לסגל כבר למשחק הליגה הקרוב בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי