תורג'מן: רוצה לעלות לחצי, דראפיץ': אנחנו מקבלים סטירות

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | לירון מולדובן

מאמן מ.ס אשדוד חולם גבוה לאחר ה-0:2 על מכבי נתניה ברבע הגמר: "הורדנו קוף מהגב". מאמן המפסידה: "נקלענו למשברון". חשש לשבר בצלע של ורגוץ', שעשוי להיעדר מספר שבועות

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד עלתה הערב (ראשון) לרבע גמר גביע המדינה לאחר שהשיגה 0:2 נאה על מכבי נתניה ותהיה בין שמונה המאושרות בהגרלת השלב הבא שתיערך מחר (17:00) בתא הכבוד באצטדיון רמת גן.

בלמה הקרואטי של המפסידה ברנקו ורגוץ' נפצע והוחלף בדקות הראשונות של המחצית השנייה, כשהחשש הוא שאחת מצלעותיו נשברה. השחקן עשוי להיעדר מספר שבועות ויחמיץ את המשחק מול בית"ר ירושלים.

המאמן המנצח עמיר תורג'מן אמר לאחר המשחק: "הורדנו את הקוף מהגב. הורדנו עול. אני עם רגליים על הקרקע, הליגה היא הלחם והחמאה שלנו. היינו טובים בעיקר בחצי השני והבקענו גולים יפים דרך הצדדים. נלחמנו וזו הדרך. קבוצה שרוצה להתקדם חייבת להיות מחויבת בהגנה ואת זה רואים עלינו. הקבוצה מתחברת ובהחלט רואים ניצנים חיוביים. אבל הדרך עוד ארוכה".

הרכש: "השחקנים שבאו עוזרים והשאר מבינים את מה שאני רוצה וזה שהמשחק מתחיל בהגנה. השחקנים שפה עלו מדרגה. כולם הבינו את הדרך. כולם עובדים ורצים ומשחקים נכון. תמיד טוב וכיף להתארגן אחרי ניצחון. כבר היום אגיד לשחקנים לרדת לקרקע. המשחק נגד אשקלון אחד החשובים. היציבות המנטלית תקבע איך נגיע בשבת".


הגרלת רבע הגמר
: "אני רוצה לעבור עוד שלב בגביע ולהתקרב לזכייה לכן רוצה קבוצה שנוכל לנצח. אני רוצה להיות פייבוריט בשלב הבא".

סלובודאן דראפיץ' (לירון מולדובן)
סלובודאן דראפיץ' (לירון מולדובן)

המאמן המפסיד סלובודאן דראפיץ' סיכם באכזבה: "כל מאמן צריך להתמודד עם עומס ופציעות. לא היינו רעים, איבדנו ביטחון ואנחנו ממהרים עם מסירה או נכנסים לנבדל. המשחק הזה הוא הפסד כואב ועכשיו אנחנו צריכים להתרכז בליגה. חיזוק הכי טוב יהיה שהצופים יחזרו ונחזיר ביטחון לשחקנים בחלק הקדמי".


ההפסד
: "אשדוד ניצלה מצבים ואנחנו לא. אין ספק שזה מרתון. התחלנו את העונה בצורה פנטסטית והיום עם העייפות והפצועים יותר קשה לנו. בכושר של היום לא מגיע לנו להיות איפה שאנחנו. אני רוצה שנשחק את המשחק שלנו. אם היה לנו שחקן הכרעה זה היה נראה אחרת היום. איבדנו ביטחון וצריך להרים את הקבוצה".

המפגש מול בית"ר בליגה: "בית"ר זה משחק גדול שבא בהזמנה. השחקנים יהיו יותר נחושים. צריך לקום מהמשברון כי אנחנו מקבלים סטירות. נתמודד עם הסגל הזה. בעונה שלמה כולם עוברים משברים והשאלה איך אתה קם. אני מקווה שנדע לצאת מזה כבר ביום שני. אנחנו מחכים לניצחון שיוציא אותנו לדרך חדשה. צריכים לשחק עד בסוף כדי להיות בפתיחות העליון. אף אחד בליגה לא רגוע. תשפטו אותנו בסוף. אם נהיה בשישייה זה יהיה הישג אדיר. המטרה להיות יותר טובים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי