קרויף: זו קריאת השכמה בשבילנו, מאס: הצגה שלנו

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-3:0 הצורם למכבי חיפה בשמינית גמר גביע המדינה: "ידענו שמי שיבקיע ראשון, גם ינצח את המשחק. זו תוצאה שאי אפשר להחביא, ונלמד ממנה". מאס: "העונה הזו היא רכבת הרים, שמח שרוטן הגיע"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה הערב (רביעי) לחייך. אחרי שהודיעה על מינויו של פרד רוטן למאמן הקבוצה, הירוקים כתשו 0:3 את מכבי תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה. רועי קהת, סנטיהו סלליך וניקיטה רוקאביציה סידרו לקהל הירוק סיבה מחודשת לחייך ושמרה על הסיכוי של הקבוצה לזכות בתואר. ממול, הצהובים הציגו משחק נרפה ואף איבדו את אלי דסה שנפגע. אחרי שלושה גמרים רצופים, סגנית האלופה תסתפק במאבקים בליגה ותנסה לשמור על הפסגה. מאוחר יותר, במכבי חיפה אישרו כי רוטן יעמוד על הקווים במשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה. 

ג'ורדי קרויף המאוכזב סיפר בסיום: "אני חושב שהמחצית הראשונה הייתה לא טובה, הם היו טובים מאיתנו במחצית השנייה. מכבי חיפה טובה בהתקפות מהירות, וכשאנחנו פתחנו את המשחק ידענו שזה יכול לקרות. מן הצד השני, זה כואב להפסיד 3:0. זו תוצאה שאי אפשר להחביא, ואנחנו נלמד ממנה. ברגע שאנחנו מורידים מהגז, אנחנו מאבדים משחקים. אני מאוכזב, רצינו להמשיך בגביע. אחרי שהיינו בשלושה גמרים רצופים. לא נראינו טוב בצורה אישית, וקבוצתית. זה תמרור אדום בשבילנו, שאנחנו צריכים להשתפר. זו קריאת השכמה, יש לנו ליגה וזה שונה מהגביע. מכבי חיפה הגיעה מוכנה, והיה ברור שמי שתבקיע שער תנצח. הם הבקיעו, וסבלנו בגלל ששיחקנו פתוח. מכבי חיפה נתנה משחק טוב יותר".





אושר בירוק. שחקני מכבי חיפה (אריאל שלום) 

אצל המנצחת, רוב מאס סיפר: "שיחקנו בשביל הגאווה שלנו. כולם היו מעורבים, היה כאן קרב גדול. זה המשחקים האלה שזקוקים לרוח אחרת. במחצית הראשונה היינו מאורגנים, ובמחצית השנייה גם הבקענו. היה לנו מזל, וחוסר מזל לפני כן. עם האוהדים עשינו הופעה טובה, זו הייתה ממש הצגה שלנו".

על רועי קהת: "אמרתי לו שהוא יכול לסבול מחר, ושינסה להתמודד עם הכאבים. בסוף הוא הבקיע וגם יכולנו להחליף אותו".

"זו הייתה רכבת הרים עד כה העונה", הוסיף מאס: "יש לנו סגל שעובד קשה. אני בטוח שדברים ישתנו. יש לנו מועדון גדול, אני מאושר כאן". על פרד רוטן: "הוא חושב בדומה אליי ולמכבי חיפה. אנחנו רוצים לשלוט, אני שמח שהוא כאן. אני אעזור לו בצורה הכי טובה שאוכל".

רכבת הרים. מאס (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי