מחמאות לאלקה, חשש שדן ביטון סובל מסדק בכף היד

בלסינג אלקה
בלסינג אלקה | לירון מולדובן

במ.ס אשדוד חגגו את ה-0:2 על מכבי נתניה והעלייה לרבע הגמר, תורג'מן: "רגע קסום, רוצה לקבל קבוצה שנוכל לעבור ולהגיע לחצי". עתידו של שלומי ארבייטמן יוכרע עד יום ראשון

(גודל טקסט)

גם הגשם השוטף לא הפריע לשחקני מ.ס אשדוד לחגוג אמש (רביעי) את העלייה לרבע גמר הגביע אחרי ה-0:2 המרשים על מכבי נתניה. השחקנים הצוהלים, שהשיגו ניצחון ביתי ראשון אחרי כתשעה חודשים, הבטיחו שיעשו הכל כדי להמשיך את המומנטום גם למשחק החוץ הקשה מול הפועל אשקלון בשבת.

בקבוצה שיבחו את החלוץ בלסינג אלקה, שכבש את השער הראשון במשחק ולא הפסיק להטריד את הגנת היריבה, על המחויבות והשיפור המשמעותי במשחקים האחרונים. הקשר דן ביטון יעבור במהלך היום צילום, ובקבוצה חוששים שהוא סובל מסדק בכף ידו.

בגזרת החיזוק, עד יום ראשון יוכרע האם שלומי ארבייטמן יגיע. כפי שפרסמנו, החלוץ כבר נמצא עם רגל וחצי מחוץ למכבי פתח תקווה, ולאחר שהמגעים עם הפועל רעננה נכשלו, הפכה הקבוצה הדרומית לאופציה המובילה.

המאמן עמיר תורג'מן אמר בסיום: "זה רגע קסום כשעוברים שלב בגביע המדינה. בהגרלה שתהיה ארצה קבוצה שאני ושחקניי יכולים לנצח. מי שיעלה בהגרלה יתקבל בברכה, אבל אני מעדיך להגיע לשלב הבא כפייבוריט".

בלסינג אלקה (לירון מולדובן)
בלסינג אלקה (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי