בית"ר חגגה העפלה לחצי: מי האמין בקיץ שנילחם על כל התארים?

ורד קלטינס
ורד קלטינס | דני מרון

מסיבת פורים ססגונית נערכה מיד לאחר ה-0:0 בגומלין גביע המדינה מול כפ"ס: "אנחנו בעונה חלומית, נשארו לנו שני משחקים כדי לזכות בתואר". וגם: החזרה המרגשת של עידן ורד ותחילת ההכנות לקראת עכו

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים חגגו אמש (רביעי) את העפלתם לחצי גמר גביע המדינה במסיבת פורים ססגונית, כשכל השחקנים, ללא יוצא מהכלל, הגיעו בתחפושת לכבוד החג. האווירה הייתה שמחה במיוחד והיום יהנו השחקנים מיום חופשי, כאשר כבר ממחר יחלו ההכנות למשחק הליגה נגד הפועל עכו, שיערך ביום ראשון בטדי.

בית"ר סיימה אמש בתיקו 0:0 בטדי נגד הפועל כפר סבא, תיקו שהספיק לעלייה אחרי ניצחון חוץ של 0:2 במשחק הראשון. "כל עוד נישאר צנועים ונסתכל ממשחק למשחק, יקרו כאן דברים טובים", אמרו בקבוצה. "אנחנו בעונה חלומית, מי האמין בתחילת העונה שנילחם על כל התארים? נשארו לנו שני משחקים לנצח כדי לזכות בגביע ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהרבה מחליפים שקיבלו אתמול הזדמנות לשחק, אבל מה שריגש יותר מכל את אנשי הקבוצה, זו החזרה של עידן ורד לכר הדשא. ורד שנעדר יותר משלושה חודשים בעקבות בעיה במערכת העיכול, בגללה אף אושפז ועבר סדרת בדיקות מקיפות, קיבל אמש מספר דקות בסיום המשחק והמטרה היא לשלבו בהדרגתיות. "עידן יהיה תוספת כוח משמעותית מאוד בשבילנו. חיכינו לו הרבה זמן וכולם שמחים קודם כל מזה שהוא בריא וגם מזה שהוא יעזור לנו במאני טיים של העונה", אמרו בקבוצה.


ורד עולה לכר הדשא. זמן מועט, אבל מרגש (דני מרון)

איתי שכטר ומיקי סירושטיין שלא שיחקו אתמול בגלל צבירת כרטיסים צהובים, כמו גם חן עזרא ושון גולדברג, ישובו להרכב נגד עכו, כמו גם אנטואן קונטה שקיבל מספר ימי מנוחה והמריא לצרפת לטפל בעניינים אישיים. מי שצפויים להיעדר נגד עכו הם המגן מרסל הייסטר והקשר ז'אורז'יניו, שסובלים מפציעות בברך ולא יהיו כשירים למשחק. הקשר הצעיר אור וקנין שנפצע אמש בברכו בדקה השנייה של המשחק, יעבור בדיקות מקיפות ובקבוצה מקווים שהחשש לפציעה חמורה ברצועות הברך, לא יתאמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי