בק"ש יודעים: "שרצקי יצטרך להחליט בין דרך לתוצאות"

חיים סילבס
חיים סילבס | ערן לוף

לאחר הדחה מגביע המדינה סיימה קריית שמונה למעשה את העונה וכעת ממתינים לגבי ההודעה של הבעלים על עתידו של המאמן. האסלביינק: "יש לי חוזה לשנתיים נוספות וזה לא הזמן לדבר על הזה"

(גודל טקסט)

אווירה קשה הייתה בחדר ההלבשה של עירוני קריית שמונה לאחר ההדחה בחצי גמר גביע המדינה, כאשר האכזבה הייתה לא רק מהתוצאה, אלא גם מהעובדה כי ברוב הדקות ולבטח במחצית הראשונה, הקבוצה של חיים סילבס הציגה משחק טוב יותר מבית"ר ירושלים, אבל סבלה שוב מחוסר ריכוז ליד השער ואילו יריבתה ניצלה את כל המצבים מהצד השני.

סילבס הודה בסיום: "כדורגל בנוי משתי קבוצות והיום הגענו להרבה מצבים אבל לא עשינו שערים, לעומת בית"ר שעשתה גולים מחצאי מצבים. בכל מקרה, קריית שמונה הוכיחה שהיא קבוצה מצוינת. אנחנו צריכים עכשיו לעבור מדרגה מקבוצה טובה לווינרית וקילרית ונעבוד על זה".

לאחר ההדחה מהגביע, כל אנשי המועדון והצוות המקצועי ממתינים למוצא פיו של הבעלים איזי שרצקי לגבי ההחלטה על עתידו של סילבס וחלק מהשחקנים. גם הערב ציינו גורמים בהנהלה כי ישנה התלבטות קשה, כאשר הקבוצה לא הגיעה לפלייאוף העליון, אבל הרשימה בחלק השני של העונה ונראה שסילבס בנה שלד מצוין שיכול להוביל את הקבוצה בשנים הקרובות. גורם במועדון אמר בנושא: "איזי יצטרך להחליט בין דרך לתוצאות". סילבס עצמו אמר: "אין ספק שלא עמדנו במטרות מבחינת התוצאות, אבל יש דרך במיוחד לאחר שהקבוצה נבנתה מאפס. יש לנו מבנה טוב של שחקני בית והיסודות טובים".

שחקן נוסף שתתקבל לגביו החלטה בקרוב הוא החלוץ נייג'ל האסלביינק שאמר לאחר המשחק: "התחלנו את המשחק טוב והיינו הקבוצה הטובה יותר. היינו צריכים לרדת למחצית ביתרון 0:2 וזה לא קרה, ובית"ר כבשה מהצד השני". החלוץ הכחיש שקבוצתו הייתה בלחץ ואמר: "אין קשר ללחץ. סאן מנחם שהגיע למצב מצוין היה כובש תשע פעמים מתוך עשרה מצבים כאלה. אולי זה קצת חוסר ריכוז והרבה חוסר מזל". לגבי עתידו אמר: "יש לי חוזה לשנתיים נוספות כאן. כרגע זה לא הזמן לדבר על העונה הבאה כי הפסדנו וחושבים רק על המשחק". מי שבוודאות לא ימשיכו בקבוצה הם הקשרים דידייה ברוסו ועידו דוידוב שכלל לא נכללו בסגל מסיבה מקצועית.


האסלביינק. לא עניין של לחץ (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי